mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Işınlanınca Bağırmak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xxx333xxx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 465
Ticaretçi arkadaşlar bilir. Bazen emek emek yazdığınız bağırma mesajlarınız ışınlanmanız gerektiği için gider. Yani çok büyük bir sorun gibi görünmeyebilir ama oyun keyfini ve kalitesini değiştirecek bir durum bence. Işınlandıktan sonra da en son kullandığımız bağırma mesajlarını yitirmesek çok güzel olur bu konuda bir şey yapılabiliyor mu ? İyi forumlar


belkım sacma gelebılır ama ac 40 level bir car koy sabıt bir yere ondan bagır surekli :) Sadece öneri
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst