HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ticaretçi arkadaşlar bilir. Bazen emek emek yazdığınız bağırma mesajlarınız ışınlanmanız gerektiği için gider. Yani çok büyük bir sorun gibi görünmeyebilir ama oyun keyfini ve kalitesini değiştirecek bir durum bence. Işınlandıktan sonra da en son kullandığımız bağırma mesajlarını yitirmesek çok güzel olur bu konuda bir şey yapılabiliyor mu ? İyi forumlar
âIşınlanmazsın sende olur biter![]()
sen bu beyinle bu yaşa iyi gelmişsin
İlk zamanlar bende üşeniyordum sırf yazılar gitmesin diye ışınlan m'azdım sonradan insan alışıyor 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 53
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 283
