OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Crysismt2 Unpacked ! Wolfman #Vectors

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Vectors
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 66
  • Görüntüleme Görüntüleme 8K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sen ne kadar anten bir herifsin ya maxmi ye skypeden yazarken bir şey yok buradada böyle arkasından konuş çocuktan farkın yok :)

maxmi nin dosyalarını zaten ben paylaştım dediğin laflara bak az adam ol delikanlı ol

onların hepsi kurmaca emin ol maxminin bütün yaptıklarını ilk bu 2014 de yaptıgı 3.4 filesi bile ilk benim elime gecti suandada 2015 dosyaları elimde istesem düşürrüm wareze az kaldı :D files paylasılınca görcem halinizi bu arada maxmi bana senle haber yollmasın ne drrdi varsa gelsn burdan kendi yazsın
 
Paylaştığın dosyaların alt yapısı maxminin değil ellienin warez olan dosyaları, wolfmanın orjinaliyle uzaktan yakından alakası yok sadece benzer.
Hiçbir şeyden haberin yok galiba?

1. ELLİE sourcelerinde wolfmanın data dosyaları pc2 pc olarak eklenmiyor. Pc3 olarak ekleniyor.

2. ELLİE sourcelerinde wolfman sadece erkek karakter olarak ekli. Benim paylaştığım source bayan karakterde ekli. Yani uzaktan yakından ELLİE sourcesi ile alakası yok.

Sourceleri karşılaştırırsan olmadığını anlarsın. Bir daha bir şeyi kontrol etmeden atlama :)

onların hepsi kurmaca emin ol maxminin bütün yaptıklarını ilk bu 2014 de yaptıgı 3.4 filesi bile ilk benim elime gecti suandada 2015 dosyaları elimde istesem düşürrüm wareze az kaldı
:D files paylasılınca görcem halinizi bu arada maxmi bana senle haber yollmasın ne drrdi varsa gelsn burdan kendi yazsın

Sen anca milletin yaptığı dosyaları kullanarak etrafa hava atarsın.
Kurmaca mı? Attığın mesajları skypeden kendin daha iyi bilirsin. Forumda artist artist gezinirsiniz skypede Maxmi öyle maxmi böyle diye maxmi ye mesaj atarsınız. Delikanlı adam olsan ortalıkta car car konuşmazsın. Elime geçti diye birde hiç yüzün kızarmadan bunu söyleyebiliyorsun. Maxmi'nin seninle bir derdi yok. Hiçkimse ile derdi yok. Sizin derdiniz var maxmi ile. Sizinle alakalı adamın tek bir lafı yokken oradan buradan adama laf atıyorsunuz. :)
 
Son düzenleme:
Hiçbir şeyden haberin yok galiba?

1. ELLİE sourcelerinde wolfmanın data dosyaları pc2 pc olarak eklenmiyor. Pc3 olarak ekleniyor.

2. ELLİE sourcelerinde wolfman sadece erkek karakter olarak ekli. Benim paylaştığım source bayan karakterde ekli. Yani uzaktan yakından ELLİE sourcesi ile alakası yok.

Sourceleri karşılaştırırsan olmadığını anlarsın. Bir daha bir şeyi kontrol etmeden atlama :)



Sen anca milletin yaptığı dosyaları kullanarak etrafa hava atarsın.
Kurmaca mı? Attığın mesajları skypeden kendin daha iyi bilirsin. Forumda artist artist gezinirsiniz skypede Maxmi öyle maxmi böyle diye maxmi ye mesaj atarsınız. Delikanlı adam olsan ortalıkta car car konuşmazsın. Elime geçti diye birde hiç yüzün kızarmadan bunu söyleyebiliyorsun. Maxmi'nin seninle bir derdi yok. Hiçkimse ile derdi yok. Sizin derdiniz var maxmi ile. Sizinle alakalı adamın tek bir lafı yokken oradan buradan adama laf atıyorsunuz. :)

ya kardesm atalım konusmaları :D hepsi kurmaca diorm sana yazdıklarımın hepsi kurmaca . ben ondan dosya istedim vermedi halbuki vardı clientim pro-areada wlfman client mevcut. foruma girmeye yüzü olmayandan ne beklersn (Sen filesi sat adamlara 200 150 Tlden Sonra forumdan ayrılırken paylaş Gerçekten çok helal para :D zaten warez kelimesini duyunca derdi yok kimseyle derdi yok ayaklarına gecrsnz. Gidin ilk önce o sattıgınız adamların hakkını ödeyin.
 
ya kardesm atalım konusmaları :D hepsi kurmaca diorm sana yazdıklarımın hepsi kurmaca . ben ondan dosya istedim vermedi halbuki vardı clientim pro-areada wlfman client mevcut. foruma girmeye yüzü olmayandan ne beklersn (Sen filesi sat adamlara 200 150 Tlden Sonra forumdan ayrılırken paylaş Gerçekten çok helal para :D zaten warez kelimesini duyunca derdi yok kimseyle derdi yok ayaklarına gecrsnz. Gidin ilk önce o sattıgınız adamların hakkını ödeyin.

Siz Warezlerle daha cok ugrasırsınız. Ayrıca maxmi sattıgı filesin parasınıda hak ediyor sen kaygısız ol.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst