HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
tamam ne kızıyon kioluşan game dosyasını tutup masaüstüne çek sonra ordan alıp filezilleden serverine at yani bunumu anlamadınız
cd /usr/ports/devel/gmake && make install clean
cd /usr/ports/devel/makedepend && make install clean
cd /usr/ports/devel/subversion && make install clean
cd /usr/ports/graphics/devil && make install clean
cd/usr/ports/lang/gcc48 & make install clean
vdi de bunlar kurulu zaten
Merhaba önemli bi soru sormak istyorum.Kardeşim mesela configleri felan herşeyi ayarladık.Daha sonra freebsdeden build ettik game dosyamızı felan herşeyi oluşturduk o game dosyasının +40k ile mi uyumlu +34k mı +55k ilemi uyumlu olup olmadığını nasıl anlayacağız.Bide şu sorum olacaktı.Game dosyayıla birlikte oluşan birde db (database) dosyası var o dosyayı nereye atıcaz.Teşekkürler...
Güncellemeler bu yorumdan yapılacak.
2-4 envanterli exeler ve config;
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
qc dosyasını build etme;
Kod:[B]cd /usr/src/Vectors_Source/game/src/quest gmake clean gmake -j20[/B]
İlk defa build ettikten sonra hata vermediği sürece her build edişinizde gmake clean ve gmake dep yazmayın.gmake -j20 kodu yeterli olacaktır.
Game boyut düşürme;
cd /usr/src/Vectors_Source/game
strip -s game_r55170_32
Merhaba önemli bi soru sormak istyorum.Kardeşim mesela configleri felan herşeyi ayarladık.Daha sonra freebsdeden build ettik game dosyamızı felan herşeyi oluşturduk o game dosyasının +40k ile mi uyumlu +34k mı +55k ilemi uyumlu olup olmadığını nasıl anlayacağız.Bide şu sorum olacaktı.Game dosyayıla birlikte oluşan birde db (database) dosyası var o dosyayı nereye atıcaz.Teşekkürler...
40k fileslerde çalıştırabilirsinMerhaba önemli bi soru sormak istyorum.Kardeşim mesela configleri felan herşeyi ayarladık.Daha sonra freebsdeden build ettik game dosyamızı felan herşeyi oluşturduk o game dosyasının +40k ile mi uyumlu +34k mı +55k ilemi uyumlu olup olmadığını nasıl anlayacağız.Bide şu sorum olacaktı.Game dosyayıla birlikte oluşan birde db (database) dosyası var o dosyayı nereye atıcaz.Teşekkürler...
/usr/game/share dizinine atıcaksın game ve dbyi
40k fileslerde çalıştırabilirsin
/usr/game/share dizinine atıcaksın game ve dbyi
Teşekkürler bilgi için

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Soru
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 401
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 188
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 231
- Çözüldü
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 233
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 5K
