HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba,
9 Senelik bilgisayarım var.Özellikleri böyle;
Kasa çok fazla ses çıkardığı için içini açtım bütün fanların , disklerin içindeki her tozu aldım.
Ardından işlemci ve ekran kartına buğday tanesi kadar termal macun sürdüm.
Sonra - 3 dereceli buz gibi odada beklettim [1 saat]
Şuan hala fazla ses çıkarıyor büyük ihtimalle fan değişecek ama ısı değerlerim böle normalmi sadece program ve türkmmo açıkken;
1)Bu sesi nasıl azaltabilirim
2)Sıcaklık derecelerim normalmi ?
Saygılar . . .
not güç planım yüksek performans
9 Senelik bilgisayarım var.Özellikleri böyle;
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Kasa çok fazla ses çıkardığı için içini açtım bütün fanların , disklerin içindeki her tozu aldım.
Ardından işlemci ve ekran kartına buğday tanesi kadar termal macun sürdüm.
Sonra - 3 dereceli buz gibi odada beklettim [1 saat]
Şuan hala fazla ses çıkarıyor büyük ihtimalle fan değişecek ama ısı değerlerim böle normalmi sadece program ve türkmmo açıkken;
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
1)Bu sesi nasıl azaltabilirim
2)Sıcaklık derecelerim normalmi ?
Saygılar . . .
not güç planım yüksek performans
Merhaba,
9 Senelik bilgisayarım var.Özellikleri böyle;Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Kasa çok fazla ses çıkardığı için içini açtım bütün fanların , disklerin içindeki her tozu aldım.
Ardından işlemci ve ekran kartına buğday tanesi kadar termal macun sürdüm.
Sonra - 3 dereceli buz gibi odada beklettim [1 saat]
Şuan hala fazla ses çıkarıyor büyük ihtimalle fan değişecek ama ısı değerlerim böle normalmi sadece program ve türkmmo açıkken;Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
1)Bu sesi nasıl azaltabilirim
2)Sıcaklık derecelerim normalmi ?
Saygılar . . .
not güç planım yüksek performans
1. Düşük RPM'li ve verimli bir işlemci fanı almalısın.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
yada
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
gibi (Ne kadar bütçe ayıracağına bağlı)2. Yaklaşık 10-15 Derece kadar üzerinde. Soğutucuyu tam oturtamamış yada az miktarda termal macun kullanmış olabilirsin.
Şimdilik sesi azaltmak için
Güç Seçenekleri > Etkin olan güç planı > Plan Ayarlarını Düzenle > Gelişmiş Güç Ayarlarını Değiştir > İşlemci Güç Yönetimi > En yüksek işlemci durumu > Değerleri arasında denemeler yapabilirsin. Böyle bir seçenek yoksa aynı yerden Sistem Soğutma İlkesi'ni pasif yapmayı deneyebilirsin. Isı değerlerini kontrol etmeyi ihmal etme.
Ayrıca eski bir sistemden bahsediyorsak o sesin ve ısının kaynağı güç kaynağı olabilir.
Birde 2 GB ram ile tarayıcı olarak Chrome yerine Mozilla Firefox yada Opera kullanmanı tavsiye ederim.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 32
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
