Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Cpu Sıcaklığı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bykadersiz12
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 459

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba,
9 Senelik bilgisayarım var.Özellikleri böyle;
Kasa çok fazla ses çıkardığı için içini açtım bütün fanların , disklerin içindeki her tozu aldım.
Ardından işlemci ve ekran kartına buğday tanesi kadar termal macun sürdüm.
Sonra - 3 dereceli buz gibi odada beklettim [1 saat]
Şuan hala fazla ses çıkarıyor büyük ihtimalle fan değişecek ama ısı değerlerim böle normalmi sadece program ve türkmmo açıkken;
1)Bu sesi nasıl azaltabilirim
2)Sıcaklık derecelerim normalmi ?
Saygılar . . .

not güç planım yüksek performans
 
Merhaba,
9 Senelik bilgisayarım var.Özellikleri böyle;
Kasa çok fazla ses çıkardığı için içini açtım bütün fanların , disklerin içindeki her tozu aldım.
Ardından işlemci ve ekran kartına buğday tanesi kadar termal macun sürdüm.
Sonra - 3 dereceli buz gibi odada beklettim [1 saat]
Şuan hala fazla ses çıkarıyor büyük ihtimalle fan değişecek ama ısı değerlerim böle normalmi sadece program ve türkmmo açıkken;
1)Bu sesi nasıl azaltabilirim
2)Sıcaklık derecelerim normalmi ?
Saygılar . . .

not güç planım yüksek performans

1. Düşük RPM'li ve verimli bir işlemci fanı almalısın.
yada gibi (Ne kadar bütçe ayıracağına bağlı)

2. Yaklaşık 10-15 Derece kadar üzerinde. Soğutucuyu tam oturtamamış yada az miktarda termal macun kullanmış olabilirsin.
Şimdilik sesi azaltmak için
Güç Seçenekleri > Etkin olan güç planı > Plan Ayarlarını Düzenle > Gelişmiş Güç Ayarlarını Değiştir > İşlemci Güç Yönetimi > En yüksek işlemci durumu > Değerleri arasında denemeler yapabilirsin. Böyle bir seçenek yoksa aynı yerden Sistem Soğutma İlkesi'ni pasif yapmayı deneyebilirsin. Isı değerlerini kontrol etmeyi ihmal etme.

Ayrıca eski bir sistemden bahsediyorsak o sesin ve ısının kaynağı güç kaynağı olabilir.

Birde 2 GB ram ile tarayıcı olarak Chrome yerine Mozilla Firefox yada Opera kullanmanı tavsiye ederim.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst