HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Siz gülün diye ne hallere düşüyorum görün işte![]()
Hahahah

Bensiz caps, vine ve çalışma görmek beni çirkefleştiriyor ilk önce bunu söylemek isterim (ağlama emojisi)
Yine de ellerinize sağlık efenim![]()
Evet sensiz oldu ama birdahaki senle olsun

Bi de benim halimi düşün 360 pixelli videoları birleştirip 1080 pixel yükledimBensiz caps, vine ve çalışma görmek beni çirkefleştiriyor ilk önce bunu söylemek isterim (ağlama emojisi)
Yine de ellerinize sağlık efenim![]()



Bi de benim halimi düşün 360 pixelli videoları birleştirip 1080 pixel yükledim![]()
Büyük başarı kutluyorum seni

Siz gülün diye ne hallere düşüyorum görün işte![]()
İşinize karışmak istemem fakat ben kaç gündür oyuna giremiyorum ticketda attım konuda açtım hiçbir ilginiz yok lütfen yardım edin hesabının bulunduğu veritabanında sorun olabilir hatasını alıyorum giremiyorum oyuna .
İşinize karışmak istemem fakat ben kaç gündür oyuna giremiyorum ticketda attım konuda açtım hiçbir ilginiz yok lütfen yardım edin hesabının bulunduğu veritabanında sorun olabilir hatasını alıyorum giremiyorum oyuna .
Bu konuyla ilgili oyun içerisinde açıklama yapmıştım 2 arkadaşımız daha bu hatayı alıyor.Onlarla birlikte Pazartesi ilgilenme fırsatımız olabilir.Anlayışınız için teşekkür ederim,kusura bakmayın beklemeden dolayı.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38

