berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Wom2 ETC tasarımı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan badyufuk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 32
  • Görüntüleme Görüntüleme 6K
sadece localedeki windows.dds dosyasını koymadım tasarımı bozuyor diye. Orjinal Wom2 etc dosyalarıdır bunlar tekrar konuyu okumanı tavsiye ederim.

Tasarım bozulmadan yapmayı göstericem bende zaten. Senin için sıkıntı olmaz umarım.



TTNET'in gazabına uğradım :)
 
Tasarım bozulmadan yapmayı göstericem bende zaten. Senin için sıkıntı olmaz umarım.



TTNET'in gazabına uğradım :)


Buradaki tema ile windows.dds dosyası baya farklı eğer onuda eklemiş olsaydım daha berbat bi görüntü geliyor ortaya.
 
3D Zemininide paylaşalım gerekliyse ama 150 mb filan güzel aslında :)
Bakıyorumda tamamen sökülmüş hali değil bu yeterli değil yani.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst