HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ne anlamda degil ?
Birazdan upload edip paylasıcam anlaşılır zaten.
Birazdan upload edip paylasıcam anlaşılır zaten.
sadece localedeki windows.dds dosyasını koymadım tasarımı bozuyor diye. Orjinal Wom2 etc dosyalarıdır bunlar tekrar konuyu okumanı tavsiye ederim.
sadece localedeki windows.dds dosyasını koymadım tasarımı bozuyor diye. Orjinal Wom2 etc dosyalarıdır bunlar tekrar konuyu okumanı tavsiye ederim.
Tasarım bozulmadan yapmayı göstericem bende zaten. Senin için sıkıntı olmaz umarım.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
TTNET'in gazabına uğradım

Tasarım bozulmadan yapmayı göstericem bende zaten. Senin için sıkıntı olmaz umarım.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
TTNET'in gazabına uğradım![]()
Buradaki tema ile windows.dds dosyası baya farklı eğer onuda eklemiş olsaydım daha berbat bi görüntü geliyor ortaya.
