mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Server Kuramıyorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan LethalWings
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 297

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

S.a arkadaşlar ben çok server kuruyorum VirtualBox tan ama bügün kuramıyorum virtualbox falan herşey tamam nacivat filezilla ya bağalnmıyor virtualbox dan serveri açıyorum cd/usr/game sh start.sh olarak açılyıor diyor hep birşeyler doluoyr çok uzun bekleyince yarım saat falan anca ozman nacivata falan giriyor oda arasıra neden arkadaşlar lütfen yardım edin yapabilcekler teamwiwerden hallediversin nolur
 
S.a arkadaşlar ben çok server kuruyorum VirtualBox tan ama bügün kuramıyorum virtualbox falan herşey tamam nacivat filezilla ya bağalnmıyor virtualbox dan serveri açıyorum cd/usr/game sh start.sh olarak açılyıor diyor hep birşeyler doluoyr çok uzun bekleyince yarım saat falan anca ozman nacivata falan giriyor oda arasıra neden arkadaşlar lütfen yardım edin yapabilcekler teamwiwerden hallediversin nolur

İzinlerini vermemiş olabilirsin ayrı olarakta oyuncu alabilmen için anakartının sanallaştırma özelliği olması gerek.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst