HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar hepinize kolay gelsin..
Sorunum ;
Skill Puanıma +'ya basıyorum skill puanım eksiliyor ama hiç bi değişme olmuyor mesela 18-20 tane verdiğimde skil puanım eksilmiyor ve M1 olmuyor sanırım tam anlatabilmişimdir.
kod olarakta yazdığım zaman mesela büyü çözme karakterde /setsk 66 59
/setsk 67 59 vsvs yazdığımda bile hiç bir değişme olmuyor ve skili kullanmak istediğimde ise "Bu beceriyi öğrenmedim" diyor
Resme bakınız gördüğünüz gibi
bu arada kendi Game Dosyamı derliyorum yani C++ Microsoft Visual Studio 2013 ile
sorun client'dan mıdır Mysql'deli Skill_proto'dan mıdır yada Game.exe, Db.exe dosyalarımdanmıdır.
Şimdiden Herkeze teşekkürler
## EDİT : SAVAŞÇIDA İSE /SETSK 3 59 YAZDIĞIM ZAMAN HAMLE BECERİSİ P OLUYOR SADECE NORMALDE HAMLE'NİN BECERİ KODU 5
LÜTFEN YARDIM EDERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.
Sorunum ;
Skill Puanıma +'ya basıyorum skill puanım eksiliyor ama hiç bi değişme olmuyor mesela 18-20 tane verdiğimde skil puanım eksilmiyor ve M1 olmuyor sanırım tam anlatabilmişimdir.
kod olarakta yazdığım zaman mesela büyü çözme karakterde /setsk 66 59/setsk 67 59 vsvs yazdığımda bile hiç bir değişme olmuyor ve skili kullanmak istediğimde ise "Bu beceriyi öğrenmedim" diyor
Resme bakınız gördüğünüz gibi
bu arada kendi Game Dosyamı derliyorum yani C++ Microsoft Visual Studio 2013 ilesorun client'dan mıdır Mysql'deli Skill_proto'dan mıdır yada Game.exe, Db.exe dosyalarımdanmıdır.
Şimdiden Herkeze teşekkürler

## EDİT : SAVAŞÇIDA İSE /SETSK 3 59 YAZDIĞIM ZAMAN HAMLE BECERİSİ P OLUYOR SADECE NORMALDE HAMLE'NİN BECERİ KODU 5
LÜTFEN YARDIM EDERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.
Son düzenleme:
