mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Skill Puanı Veremiyorum !!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan yasinkazanc
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar hepinize kolay gelsin..

Sorunum ;

Skill Puanıma +'ya basıyorum skill puanım eksiliyor ama hiç bi değişme olmuyor mesela 18-20 tane verdiğimde skil puanım eksilmiyor ve M1 olmuyor sanırım tam anlatabilmişimdir. :D kod olarakta yazdığım zaman mesela büyü çözme karakterde /setsk 66 59
/setsk 67 59 vsvs yazdığımda bile hiç bir değişme olmuyor ve skili kullanmak istediğimde ise "Bu beceriyi öğrenmedim" diyor

Resme bakınız gördüğünüz gibi :( bu arada kendi Game Dosyamı derliyorum yani C++ Microsoft Visual Studio 2013 ile
sorun client'dan mıdır Mysql'deli Skill_proto'dan mıdır yada Game.exe, Db.exe dosyalarımdanmıdır.

l0va2g.jpg


Şimdiden Herkeze teşekkürler :)

## EDİT : SAVAŞÇIDA İSE /SETSK 3 59 YAZDIĞIM ZAMAN HAMLE BECERİSİ P OLUYOR SADECE NORMALDE HAMLE'NİN BECERİ KODU 5 :( LÜTFEN YARDIM EDERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.
 
Son düzenleme:
Sorun muhtemelen skill_proto dan kaynaklanıyor

Navicat > Player > skill_proto

sağ tık Dump SQL File

masa üstüne gelen skill_proto'yu Notepat++ ile aç

Link de verdiğim içeriği bunun içeriği ile değiştir.

Navicat > Player

boş bir alana sağ tık yap Execute SQL File skill_protoyu seç yükle. reboot at sorun çözülmüş olacaktır.
LİNK
 
Son düzenleme:
Sorun muhtemelen skill_proto dan kaynaklanıyor

Navicat > Player > skill_proto

sağ tık Dump SQL File

masa üstüne gelen skill_proto'yu Notepat++ ile aç

Link de verdiğim içeriği bunun içeriği ile değiştir.

Navicat > Player

boş bir alana sağ tık yap Execute SQL File skill_protoyu seç yükle. reboot at sorun çözülmüş olacaktır.
LİNK



Dostum teşekkür ederim ama mâlesef sorunum devam ediyor :(
 
Ben kendi game'mi yapıyorum Visual Studio ile windows files kullanıyorum alt yapı olarak maxmi quest falan kullanıyorum.


Ama alt yapı olarak Pasha37'nin filesini kullanıyorum ve onuda attığım zaman sırf onun filesini attığımda yine aynı sorun oluşuyor
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst