kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Oyundan ATMA

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan amar2828
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 604
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar hemen sorunuma geçiyorum.
--Şimdi benim pvpımde ch1 de ışınlanınca oyun donuyor ve oyundan atıyor tekrar ch1 e girmeye çalışınca karketer sayfasından karakter seçip entere basınca 5 sn sonra oyundan atıyor ve oyunu kapatıp açınca girebiliyordun ama bu olay sadece ch1 de oluyordu.

--Ben bunu bilişime ticket olarak attım bılışım bana yaptıgım degişikliklerden olabılır dedı fılesı sıfırlamamı soyledı fılesı sıfırladım. Sonra tekrar denedım hiç birşeyi ellemeden gene aynısı oldu dedim bidaha sıfırlıyayım birdaha sıfırladım.

--İlk başta oyunu kapatıp açınca tekrar giriyordu ama şimdi oda olmuyor.

--Reboot atsan bile olmuyor. Bilişime tekrar tıcket attım hiç bir musterimizde boyle sorun yok dedıler sadece sizde var dediler.

--Bende birşey yapmadım şimdi sadece ch1 bu olay oluyordu artık hepsinde oluyor bu olay.

--Bunu ticket attım ama daha cevap gelmedi birde size danışayım dedim.
 
Dostum başka bi hesap açıp denedin mi gm olmayan düz bi hesap ?

ve ordaki channel1 klasöründeki syslog.txt dosyasına bakmanı tavsiye ederim.

Bu ve benzeri mevzulara sebep olabilecek şeyler log değildir. log sadece performans kaybına sebep olur ve genel olarak oyuna raboot atıldığında (Örn: start.sh ) ye temizleme görevi verildiyse log temizlenir..

Buna sebep olacak faktörler..

1.
Local yada root dosyalarının bozmuş olabilirsin.

2.
Navicat üzerinden mob silinmesi.

3.
Config ip ayarlarının servere göre ayarlı olmaması.

4.
Bulunduğu haritanın packının olmaması oyuna giriş engeli olabilir.
 
dostum başka bi hesap açıp denedin mi gm olmayan düz bi hesap ?

Ve ordaki channel1 klasöründeki syslog.txt dosyasına bakmanı tavsiye ederim.

bu ve benzeri mevzulara sebep olabilecek şeyler log değildir. Log sadece performans kaybına sebep olur ve genel olarak oyuna raboot atıldığında (Örn: Start.sh ) ye temizleme görevi verildiyse log temizlenir..

buna sebep olacak faktörler..

1.
local yada root dosyalarının bozmuş olabilirsin.

2.
navicat üzerinden mob silinmesi.

3.
config ip ayarlarının servere göre ayarlı olmaması.

4.
bulunduğu haritanın packının olmaması oyuna giriş engeli olabilir.
teŞekurler arkadaŞlar bİlİŞİm sagolsun ÇÖzdÜ.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst