HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba,
Direk konuya gireceğim hiç dolaştırmadan.
Beyler, siz ne yapıyorsunuz ya?
Şu GM arayanların konularına baktımda, siz GM aramıyorsunuz. Bildiğin köle arıyosunuz.
"En az 6 saat online, profesyonel, video hazırlayacak, reklam yapacak, 18 yaşın üstünde, itaat edecek, GÖNÜLLÜ GM."
Birincisi profesyonelden kastınız ne onu anlayabilmiş değilim. Tecrübeli der insan.
Onu geçtim, video hazırlayacak. Emrin olur, başka? Birde ücret almayacak...
Reklam yapacak, tabii canım, billboardlarda falan reklam verir...
18 yaşın üstünde, bu isteklerinizle 18 yaşın üstünde bilgisayar başında 6 saatten fazla zaman geçirecek adama ailesi izin vermez bir kere. Okulu varsa derslerine çalışacak, işi varsa işine gidecek..
İtaat edecek, tapınsın bide istersen? Hayırdır aga sen nabıyon ya?
Gönüllü "Profesyonel" GM diyorsun, adam profesyonel olsa senin serverına gelmek için bu kadar zahmete katlanmaz emin ol.
Bunları okuduktan sonra ciddi anlamda soruyorum amacınız nedir?
Direk konuya gireceğim hiç dolaştırmadan.
Beyler, siz ne yapıyorsunuz ya?
Şu GM arayanların konularına baktımda, siz GM aramıyorsunuz. Bildiğin köle arıyosunuz.
"En az 6 saat online, profesyonel, video hazırlayacak, reklam yapacak, 18 yaşın üstünde, itaat edecek, GÖNÜLLÜ GM."
Birincisi profesyonelden kastınız ne onu anlayabilmiş değilim. Tecrübeli der insan.
Onu geçtim, video hazırlayacak. Emrin olur, başka? Birde ücret almayacak...
Reklam yapacak, tabii canım, billboardlarda falan reklam verir...
18 yaşın üstünde, bu isteklerinizle 18 yaşın üstünde bilgisayar başında 6 saatten fazla zaman geçirecek adama ailesi izin vermez bir kere. Okulu varsa derslerine çalışacak, işi varsa işine gidecek..
İtaat edecek, tapınsın bide istersen? Hayırdır aga sen nabıyon ya?
Gönüllü "Profesyonel" GM diyorsun, adam profesyonel olsa senin serverına gelmek için bu kadar zahmete katlanmaz emin ol.

Bunları okuduktan sonra ciddi anlamda soruyorum amacınız nedir?
Konuyu açacak başka mantıklı yer bulamadım, e sonuçta soru soruyorum. ^^
