HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
1-) Yılbası agacı ne zaman acılıcak oyun icin de 15 inde acılcak diye söylentiler var ne kadar doğru acaba?
2-) Çoraplardan ne gibi ödüller çıkacak?
3-) Bu çorapları günde dilediğimiz kadar asabiliyormuyuz yoksa bir kısıtlama var mı?
Bu soruların cevabını verebilicek bir yönetici veya bir arkadaş varsa konu altına yazarsa yararlı olur diye düşünüyorum herkesin aklında olan sorular bunlar
2-) Çoraplardan ne gibi ödüller çıkacak?
3-) Bu çorapları günde dilediğimiz kadar asabiliyormuyuz yoksa bir kısıtlama var mı?
Bu soruların cevabını verebilicek bir yönetici veya bir arkadaş varsa konu altına yazarsa yararlı olur diye düşünüyorum herkesin aklında olan sorular bunlar
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Günlük herhangi bir limit yok
Çoraplarınızı ağaca ilk verdiğinizde yeni yıl için bir dilek dilemeniz istenicek, dileğinizi yazdıktan sonra ağaca ilk çorabınızı asmış olacaksınız.
Ağaca tek bir seferde 50 adet çorap vermek zorundasınız, belirlediğimiz şans oranlarına göre 5 Kristal, Çorabı veren karaktere uygun kraliyet zırhı, 1T Yang, Noel Baba Dönüşüm Küresi, 5k HP li 120 Gün kullanım Süreli Noel Kostümü, 2k HP Li 120 Gün süreli Noel Şapkası, %30 Saldırı hızı Ren Geyiği Evcil hayvanı veya %30 Hareket hızı veren Ren geyiği bineği kazanabiliceksiniz. Ağaca verdiğiniz çoraplara karşılık bu ödüllerden hiçbirini kazanamayabilirsiniz tamamen günlük şansınıza göre ödül kazanıcaksınız.
Bu ödül sistemi için yazılan algoritma karakteriniz ile düşürdüğünüz çorap sayısı ile aynı orantılıdır.
1-) Yılbası agacı ne zaman acılıcak oyun icin de 15 inde acılcak diye söylentiler var ne kadar doğru acaba?
2-) Çoraplardan ne gibi ödüller çıkacak?
3-) Bu çorapları günde dilediğimiz kadar asabiliyormuyuz yoksa bir kısıtlama var mı?
Bu soruların cevabını verebilicek bir yönetici veya bir arkadaş varsa konu altına yazarsa yararlı olur diye düşünüyorum herkesin aklında olan sorular bunlar
bro bi konuda 3 soru yakısıyormu sana

bro bi konuda 3 soru yakısıyormu sana![]()
her soru için ayrı konu mu açalım?

her soru için ayrı konu mu açalım?![]()
bi soruda 3 soru sorunca söverdik hocaya gm de sana sövmesin

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 130
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 176
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 121
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 169
