HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba elym2 oyun severlerinin sorumluları
öncelikle bu serverdaki gmlerin nelerle meşgul olduklarını sormak istiyorum ... kurallar gereğince 10 dan fazla video göndermiş bulunmaktayım banlanması gereken ... ama her defasında aldığımız cevaplar 'Gerekli işlem yapılcaktır.'
yada 'Değerlendirilcektir' başka bir cevap yok tamam bu cevaplar verilmesi gereken cevaplar olabilir ama illa video atarken tek tek kurallarıdamı yazmamız gerek tıcketlere.. Gercekten süper bi oyun laf yok para da kazanıyorsunuz neden değerini bilmiyorsunuz bilmiyorum anlamıyorum. Şuana kadar gönderdiğim ticketlere değerlendirilcektir , işleme alındı denilirek hiç bi kullanıcının ban yemediği görülmektedir istenirse buraya hepsinin linklerini paylaşabilirim.. istenilirse ticket numaralarını burayada paylaşabilirim..
Siz gmlerden rica ediyorum lütfen işinizi yapın ! yapamıyorsanız gönüllü yapacak çok kişi var onlardan arayabilirsiniz
iyi çalışmalar
öncelikle bu serverdaki gmlerin nelerle meşgul olduklarını sormak istiyorum ... kurallar gereğince 10 dan fazla video göndermiş bulunmaktayım banlanması gereken ... ama her defasında aldığımız cevaplar 'Gerekli işlem yapılcaktır.'
yada 'Değerlendirilcektir' başka bir cevap yok tamam bu cevaplar verilmesi gereken cevaplar olabilir ama illa video atarken tek tek kurallarıdamı yazmamız gerek tıcketlere.. Gercekten süper bi oyun laf yok para da kazanıyorsunuz neden değerini bilmiyorsunuz bilmiyorum anlamıyorum. Şuana kadar gönderdiğim ticketlere değerlendirilcektir , işleme alındı denilirek hiç bi kullanıcının ban yemediği görülmektedir istenirse buraya hepsinin linklerini paylaşabilirim.. istenilirse ticket numaralarını burayada paylaşabilirim..
Siz gmlerden rica ediyorum lütfen işinizi yapın ! yapamıyorsanız gönüllü yapacak çok kişi var onlardan arayabilirsiniz
iyi çalışmalar
