mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Frederic Vs lArthas

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan WatchOurLove
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 38
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!


2-1 l 3-1 :




4-1 :



Oto pot açip vs attin diyenler için; 5-1 :



 
Son düzenleme:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

1.si tebrik ederim. 2.si pot basmadıgını ıdda edıyon ama tek arena vs gelmıyosun. bana pot bastıgını dıyende kendı loncandan arkadaşın. ilkte tek buyude kestim enerji bastın potlu olsun dedın durdun. sonrasında malum pota abanılır :D HALA INKAR EDIYONDA YATTIGIM ANDA CANIN NEDEN FUL MERAK UYANDIRICI BI MEVZU ;) :cool:
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Öğeyi görmek için üye olmalısınız.


Hahahah loncaki adımının dediğine bak :D
Biz en başta bunları uyardık tamam yenilebilirsiniz bu sizin kötü olduğunuz anlamına gelmez belki karşınızdaki sizden daha iyidir ki bu vs de öyle oldu yenildiysende yendiysende tebrik et Burak Kardeşim Yendiği Hala Tebrik Ederken karşısındaki arthas mı herneyse adam hala bi bahane üretmeye çalışıyor pot basıldı felan diye siz ely1 oyuncularınada yakıştıramadım böyle yaklaşımı ama uzun lafın kısası bükemediğin bileği öpeceksin açıkcası bu bu arada Burak Kardeşime Çok Kolay Bi Zafer Olduda Yinede Ellerine Sağlık Seviliyosun Hep Beraber daha Çok adam kesicez Kardeşim :)
 
Biz en başta bunları uyardık tamam yenilebilirsiniz bu sizin kötü olduğunuz anlamına gelmez belki karşınızdaki sizden daha iyidir ki bu vs de öyle oldu yenildiysende yendiysende tebrik et Burak Kardeşim Yendiği Hala Tebrik Ederken karşısındaki arthas mı herneyse adam hala bi bahane üretmeye çalışıyor pot basıldı felan diye siz ely1 oyuncularınada yakıştıramadım böyle yaklaşımı ama uzun lafın kısası bükemediğin bileği öpeceksin açıkcası bu bu arada Burak Kardeşime Çok Kolay Bi Zafer Olduda Yinede Ellerine Sağlık Seviliyosun Hep Beraber daha Çok adam kesicez Kardeşim :)

Teşekkür ederim kardeşim , büyüklük bizde kalsin :)
 
1.si tebrik ederim. 2.si pot basmadıgını ıdda edıyon ama tek arena vs gelmıyosun. bana pot bastıgını dıyende kendı loncandan arkadaşın. ilkte tek buyude kestim enerji bastın potlu olsun dedın durdun. sonrasında malum pota abanılır :D HALA INKAR EDIYONDA YATTIGIM ANDA CANIN NEDEN FUL MERAK UYANDIRICI BI MEVZU ;) :cool: ARENADA TEKRAR ATABILIRIZ SUANDA :ka19:


 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst