OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Tum Yoneticilere Sesleniyorum ! (ONEMLİ)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hasantrk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 936

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Herkese Gunaydin !

BigTRouble ve serverimizin saygi deger arkadasimiz

Tum yoneticilere merhabalar ibrahim arkadasimizin ip lakosyonlarindaki banlarini aciniz dekontar felan yalandir konunuj ayritilari

İbrahim kendisi bana saka yapti bende ona yapayim dedim oyundaki bazi arkadaslarda ibrahimin nekadar durust oldugunu bilir gerekirse kenri hesaplarim olan Antovia , SouLScik adli carlarim'a ban atiniz gerekirse ip bani bu bi sakadir dun aksam saatleri yoneticilerimizden olan oguzhan beyi arayip konuyu ozetledii oda bizi hos karsiladi ibrahim arkadasimin carlarlarini acicagini ve bakicagini soyledi soz konusu ibrahim arkadasimizin 3-4 yillik emegi ben olaylarin bu safaya gelebilecegini dusunmedim ibrahimin carlarini acmanizi rica ederim bu yaptigim saka hem siz yoneticiler hemde arkadasimi zor duumda biraktigim icin hepinizden ozur diliyorum
 
Son düzenleme:
Kardeşim elde adm akıllı kanıt olmadan 4 çarada süresiz çektin sucsuz birine dün saat 17:04 de kapanan 4 çarımı acıcağınızı söylmiştiniz forumdan knuyu silip durumu anlattık sizi her yoldan benim olayda en ufak bi sucum yok öğlen acarım demiştiniz aksam knustuğumuzda hala sizi bkliyorum açmanız için bi bakarsanız artık ilgilenirseniz sevinirim !
 
Kardeşim elde adm akıllı kanıt olmadan 4 çarada süresiz çektin sucsuz birine dün saat 17:04 de kapanan 4 çarımı acıcağınızı söylmiştiniz forumdan knuyu silip durumu anlattık sizi her yoldan benim olayda en ufak bi sucum yok öğlen acarım demiştiniz aksam knustuğumuzda hala sizi bkliyorum açmanız için bi bakarsanız artık ilgilenirseniz sevinirim !

Açmaz :D
 
Bu işler şakaya gelmez ama ispat edersen bir çözüm yolu bulunabilir..oyunda görevli değilim sadece fikrimi söylüyorum
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst