HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Işte kafanız bukadarına basıyor.
1) Buz zindanı pack zorunlu değil.
2) Buz zindanı slotlarını görmek isteyen siteden patch indirebilir diye duyuru yapıldı
3) Server Patch'i 4 Mb Sizler gibi 1. köyün zemini değiştirilmedi veya gereksiz dans efektleri eklenmedi.
4) Buz zindanına girmek patch gerek kalmıyor çünkü server side düzenleme yapıldı.
Boş muhabbeti kesin artık. Evet M2-TR Sizin gözünüzde 0 Ama emin olunki şuana kadar hiçbir serverin sitesi günlük 50k Hit almıyor. Google'da sıralamaya giremiyor ve her serverda 3000 online olmuyor. Sallamayı bırakın artık.
Hepinizin Aklında M2-TR
Kimi gelir siteyi çalar biz yaptık der
Kimi gelir forumunda bizim kategori ve konu başlıklarını kullanır.
Kimi gelir bizim hazırladığımız image ları kullanır.
Sonrada gelirler yüzsüz yüzsüz derler En iyi bizim server diye.
Işte içinizde 1 damla erkeklik varsa çıksın doğru desin
Hiç kimse kabullenmez
KESIN ARTIK BOŞ MUHABBETI YAPAMADINIZ YAPMAYA ÇALIŞIN!
Işte kafanız bukadarına basıyor.
1) Buz zindanı pack zorunlu değil.
2) Buz zindanı slotlarını görmek isteyen siteden patch indirebilir diye duyuru yapıldı
3) Server Patch'i 4 Mb Sizler gibi 1. köyün zemini değiştirilmedi veya gereksiz dans efektleri eklenmedi.
4) Buz zindanına girmek patch gerek kalmıyor çünkü server side düzenleme yapıldı.
Boş muhabbeti kesin artık. Evet M2-TR Sizin gözünüzde 0 Ama emin olunki şuana kadar hiçbir serverin sitesi günlük 50k Hit almıyor. Google'da sıralamaya giremiyor ve her serverda 3000 online olmuyor. Sallamayı bırakın artık.
Kimi gelir siteyi çalar biz yaptık der
Kimi gelir forumunda bizim kategori ve konu başlıklarını kullanır.
Kimi gelir bizim hazırladığımız image ları kullanır.
1.şunlardan birini bizde göster
2.siteyi çalıyor dediğin tamplate Sunucuyu aldığın firma hazir veriyor onu.
3.bahsetiğin buz zindani packini sen yükleyeli nekadar oldu.?
4.(Sana göre Gereksiz) Dans efekleri ve zeminler playerlarin istekleri üzerine yapildi bizim serverda patron playerdir.
Yok TL yim yok bilmem neyim diye ego tatmin etmiyoruz
TL ne lan? hangi takimin lideri ((
Monarşizimin yeni hali TL
Birileri gibi çirkefleşip kimseye saldirmiyoruz. (kanıt istersen kanıtımız da var Türkay)
Sitene gelince biz kimseyle sidik yarıştırmıyoruz web bizim işimiz Seo yaptigim gün, günde 250k hit yaparim ki daha onceki sitelerimde yaptim.
Bizi tanimiyorsun Türkay tanımadığın kişiler hakkında ileri geri konuşma
şu 3000 playerin bi ss ini alda koy 1gb ram ile nasi 3000 online barindiriyorsun merak ediyorum
Bizim yaptıklarımızı yapmaya ne gücün ne aklın ne yaşın yeter kes sesini çirkefleşmeden yoluna devam et.
Bizim sitemizi nasil çalmıyorlar Türkay nasil calamiyorlar da seninkini caliyorlar?
Erkeksen çık konuş demişsin çıktık konuştuk sende çık erkek gibi çekemedim saldirdim de? Ama Artık saldırlarınızda yemiyor dimi?Anca sidik yariştirmaya calisirsiniz. Bizim en iyi diye ideamiz olmadi 5 haftalik serveri rakip diye aliyorsan biz diger islerimizi birakip sunucuya yogunlaşsak ne yapacaksin onu çok merak ediyorum

bu arada sözde kendi yaptigin patcher var ya elitepvpersten calma olan hani beceremezsen yardım iste korkma biz senin gibi çirkef değiliz yardım ederiz isteyene

Dipnot: M2-Pro Bu yarişmadan cekilmek istemiştir zaten bazi kişilerin egolarını tatmin etmek için yapilan bu yarışmanın bizim için hiç onemi olmamistir ve olmayacaktir.Bunlarin hepsine ragmen kalkip m2-pro benim rakibimdir şunu benden calmistir bunu benden calmistir diye çamur atma durumlarına giren arkadaşlar vardir. GeLsinler göstersinler bakalım kimnden ne çalmışız biz 15-17 arasinda veletlerden olusan kisiler degiliz serverida para kazanmak icin acmadik diger vdsler gibi... zaten öyle olsaydi onlar gibi kapatirdik kraliyetleri yada buz zindanin 2.katina 75 drobu koymazdik.
M2-PRO forumundan bir konu ismi : ÇEKEMEYEN ANTEN TAKSIN (tamamen saldırı yapan kişilere acilmis bir konudur playerlarimiz Trafindan)
Ne oyunumuzda ne forumumuzda ne takmımızda seviyesizlere yer vermedik vermeyiz. 3000 seviyesiz playerim olacagina 3 tane adam akıllı olsun
2997 tanesini ben banlarim zaten. para gelsin diye tutmam onlari milletin anasına bacisina küfür ettirtmem 
Son düzenleme:
arkadaslar yorum yapın m2 pro nasıl m2 tr den çıktım 61 lw çarımı ve 50 lw nınjamı banladılar bnde oyunn a.q dedm ve çktm o yuzden gzl ve turkçe bi server aryrm m2 pro oynayan ltfen yazsn sayglr..
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 95
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 57
