mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Kendi açacağım server hakkında görüşleriniz..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hermez
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 39
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncelikle herkeze iyi forumlar arkadaşlar ben ve ekibim kısa süre önce server açma kararı aldık.Emek server düşünüyoruz ama diğer serverlardan biraz farklı olmasını istiyoruz.oyunda kasmak o kadar kolay olmayacak 1 hafta düzgün kasarsanız 85 90 olursunuz.ayrıca efsun değiştirme nesnesi markette olmayacak metinlerden düşecek ve ticareti olacak 1-45 metinlerinden 20 tane 45-90 metinlerinden 50 tane 90+ metinlerindense 100 adet düşecek bir şekilde ayarlama yapmayı düşünüyoruz düzgün reklam yapacak bir ekibimiz var sağlam alt yapı ve files üzerine bir server açıcaz hileler 100%99 engelli olacak şekilde sizce server tutarmı hiti nasıl olur görüşleriniz için şimdiden teşekkürler herkeze tekrar iyi forumlar.
 
efsunlarin metinden cikma fikrini begenmedim.Sonucta pvp server.Metinden dusmesini istesem tr de oynarim :) Pvp serverlerde ws on planda olmali..Insanlar itemlerini yaparken zorlanmamali..droplari dusuk tutarsin tabiki
 
değerli yorumun için teşekkür ederim dazu açıkçası onu yapmayı düşünmemdeki amaç piyasaki emek serverların hepsi nerdeyse birbirinin aynı kendi oyunumda bir farklılık olmasını istediğim için yapmayı düşünüyorum.
 
değerli yorumun için teşekkür ederim dazu açıkçası onu yapmayı düşünmemdeki amaç piyasaki emek serverların hepsi nerdeyse birbirinin aynı kendi oyunumda bir farklılık olmasını istediğim için yapmayı düşünüyorum.

sana kendi serverimde kullandığım ve tuttuğuna şahit olduğum yöntemimi anlatmak isterim,

biz geçen sene kurduğumuz serverinde farklı olmasını istiyorduk ve bunun gerçekleştirilebilmesi için şuandada bir kaç serverde uygulanan online a göre ep uygulamasını başlatmıştık. 5000 dakika oyunda online kalana 5 ep veriyorduk ve bu eplerle süreli kostüm ve petler alınabiliyordu. tavsiye ederim
 
değerli yorumun için teşekkür ederim dazu açıkçası onu yapmayı düşünmemdeki amaç piyasaki emek serverların hepsi nerdeyse birbirinin aynı kendi oyunumda bir farklılık olmasını istediğim için yapmayı düşünüyorum.

Rica ederim..Düşüncem değişmedi : )
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst