mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Bu bÖlum hakkinda

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan zr1907
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 195
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bu bölume kım okuyup ta cevap verıyosa sıkayetcıyım bu konular 2 3 gun sonra okunursa bu bolume modarator olmanın n anlamı var ısınızı duzgun yapmanızı rıca edıyorm ve acılan konulara kısa zamanda cevap vermenızı rıca edıyorm
Böyle seyler yasatmayn oyunculara eger bıseyı anında ogrenemıceksek bu forumu kllama amacımız nedır ozman .
 
yöneticilerimiz devamli bölüm hakkında gerekli konulara cevap veriyorlar ama biraz mantıklı olursanız ve her konuyu forumda paylaşmasanız onlar'da daha iyi size destek vereceklerdir adamın itemini çaldirir foruma gm itemim çalındi diye konu açar veya banladı ben neden ban yedim diye konu açar sizler bu kadar kendinizi düşnüyorsanız yöneticilerimizde her konuya yetişecek diye birşey söz konusu değildir onlarin'da işleri güçleri vardir onlardan 7/24 forumda size destek vermesini beklemeyin yöneticilerimiz bu işi gönülü yabiyorlar biraz düşünceli olun lütfen oyun hakkında bi sorunuz olursa forum'dan önce taleb açınız.
 
yöneticilerimiz devamli bölüm hakkında gerekli konulara cevap veriyorlar ama biraz mantıklı olursanız ve her konuyu forumda paylaşmasanız onlar'da daha iyi size destek vereceklerdir adamın itemini çaldirir foruma gm itemim çalındi diye konu açar veya banladı ben neden ban yedim diye konu açar sizler bu kadar kendinizi düşnüyorsanız yöneticilerimizde her konuya yetişecek diye birşey söz konusu değildir onlarin'da işleri güçleri vardir onlardan 7/24 forumda size destek vermesini beklemeyin yöneticilerimiz bu işi gönülü yabiyorlar biraz düşünceli olun lütfen oyun hakkında bi sorunuz olursa forum'dan önce taleb açınız.

Sen bu konuya cevap vercek kadar yetkılı degılsın ve sana cevap hakkı dogmuyor her konuya yırtık coraptan cıkan parmak gıbı atlama ...
 
1.Bu bölüm destek alanı değil.Destek alanı olmadığı için görevli sana hemen cevap vermez.
2.Bu bölüm sadece görevlilerin cevap vermesi için değil,oyuncularında kendi aralarında sohbet etmesi,tartışması içindir.
3.Maalesef bizim çok boş zamanımız olmuyor mesela benim hafta da bir tek pazar günüm boş oluyor bu boş zamanımı da ailemle geçirmek hakkımdır diğer görevlilerinde öyle.
4.Her açılan konuya cevap verilecek diye bir durum da yok.
5.Bu forum sadece " elym2 kategorilerinden " oluşmuyor,forum farkındaysanız " MMO Forumu".
6.Bak mesela böyle gereksiz konular açarak diğer konuların cevap almasını ve bölümün gereksiz işgaline neden oluyorsun.
7.İyi Akşamlar !
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst