HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Tebrikler
enerjİlİmİ atmiŞmi :d ulan enerjİlİ atmamaiŞsa b.hiiz bendne hizliydi fzla hirs yaptiniz lonca vs feln boŞ İŞ merek etme gene aticaz
hİc olmassa bİz veyİ yarida kesİp gİtmİyoruz zora gelİnce
9- 5 yenİlİrken hemen kacmak olmaz yenİlsekte yensekte vs yİ tammalariz bİz sİzİn gİbİ vs den kacmayiz
bİ el oo aldi bİ elde ben aldim durum 1-1 gene aticaz sikinti yok
Öncelikle enerjin vardı ss istedim atmadın bende atıcaktım bunu kabul ederek enerfi varmı ykmu görürdün ama enerjisiz birine 5 el bile ölemen gururuna dokunduğu için atamadın her neyse unutmaki evohes çarınıda 10.6 yendim durumu sayıyorsa 2.0 oluyor aslındada enerjili kestiğin yerde avans olsun sana konumda post kasma senin bahanelerine inancak olanlara anlat dertlerini .
Öncelikle enerjin vardı ss istedim atmadın bende atıcaktım bunu kabul ederek enerfi varmı ykmu görürdün ama enerjisiz birine 5 el bile ölemen gururuna dokunduğu için atamadın her neyse unutmaki evohes çarınıda 10.6 yendim durumu sayıyorsa 2.0 oluyor aslındada enerjili kestiğin yerde avans olsun sana konumda post kasma senin bahanelerine inancak olanlara anlat dertlerini .
Evohes car benim deigl neyink afasını yaşıyon sen ? 2 cisi sen yenildigin icin gururuna yediremeyip vs yi yarıda kesip kactın
onun icin yenilememk icin lonca vsmi actın artık ne bok yediysne yedin ama bidaha atıcaz sıkıntı yok 1-1 durum benle senin aramda
