Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

OnlyLive ( Lacdigest ) & Linande

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xHamBeyLoRDx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 36
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Yok böyle bir konuşma ya birader kendinde misin sen benim çarımın silinmesi beni ilgilendirir diğerlerinde olduğu gibi kendim istedim sebebinde biliyorum evet şuan yeni bir ciddiyete büründün çok şaşırdım bence senin ilginin olamayacağı işlere yorum yapma oyunda dalga geçmeler iniz küfürlerinizle bilinenler burda da flood konu kurallarından bahsetmesin gereğini kurallar şeklinde uygulamamı yaparım bir daki sefere ama gardaş olacak kadar bir samimiyetimiz yok merkürde ne gibi bağınız varsa yani bu düşünceyi ben dile getirmiyorum herkes bu şekilde yorumlar yapıyor öyle de gözüküyor gözükeni söyledim ben.
Önce yazdıklarınızı birdaha okuyun sonra yazın yada en baştan okula tekrar başlayın.
Adam forum görevlisi ve kendisine verilen bazı sorumlulukları var sen burda kural ihlali yapıyorsun oda görevini yapıp seni uyarıyor doğru kendisi eski merkurlu zaten uzun bi sure oyundada yoktu askere gittiği için Bişi ima etmeye çalışıyorsan Gm ve Adminler Ortada Bizim çarımız silinmedi yediğimiz banların hepsi kufurden ne bi hırsızlık nede buglu item :D
 
Yok böyle bir konuşma ya birader kendinde misin sen benim çarımın silinmesi beni ilgilendirir diğerlerinde olduğu gibi kendim istedim sebebinde biliyorum evet şuan yeni bir ciddiyete büründün çok şaşırdım bence senin ilginin olamayacağı işlere yorum yapma oyunda dalga geçmeler iniz küfürlerinizle bilinenler burda da flood konu kurallarından bahsetmesin gereğini kurallar şeklinde uygulamamı yaparım bir daki sefere ama gardaş olacak kadar bir samimiyetimiz yok merkürde ne gibi bağınız varsa yani bu düşünceyi ben dile getirmiyorum herkes bu şekilde yorumlar yapıyor öyle de gözüküyor gözükeni söyledim ben.
Önce yazdıklarınızı birdaha okuyun sonra yazın yada en baştan okula tekrar başlayın.


Forum Ve Oyunda Kurallar Bellidir Ve Bu Kurallar Dışında Haraket Edenler Gerek Uyarı Gerek Cezalarla Cevaplarıını alıyor

Arkadaşda Seni Konuda Yapmış Olduğun İhlale Karşı Uyarmış Zaten Oyundada Hesap Ne Konularda Siliniyor Oyuncular Biliyor Fazla Konuşmanın Bir Anlamı Yok Anlıcağın Kuyruk Acını Başka yerde Yaşa
 
Benim anlamadığım burada vs tartışması ve siz herkesle alaycı şekilde davranış biçiminde olmanız arkadaş hala vs diyor zaten fark ortadadır. Benim anlamadığım arkadaşın beni uyarması degil ve seni ilgilendirmeyen bir duruma maydanoz olman ki hesabımın silinmesi veya bloke edilmesi seni hiç ilgilendirmez. Buna karışman bile çok saçma bir form moderatorune gardaş diye ifade etmen yada o seni merkür diliyle çarpma demesi bir yakınlıgınız gösterdi. Bi haliyle herkes aynı düşüncede kesin bir şey söylemedim zaten. Sen konuları apayrı yere taşıdın madem bir moderatorse bu kadar yakınlık göstermemen lazım ister istemez her oyuncu böyle düşünür. Kuyruk acısı niyee olsun yeni tanıdığım insanlarla hatta ilk gün siz beni loncaya aldınız sizin bir lonca savaşınıza katılmıştım. O ara huyunuzu öğrendim zaten neyse demek istediğim de fark da ortadadır 10 -3 gibi skorla ben vs sinde degilim. Kendinize gelin yada kimse kimseyi sevmek durumunda degildir dalgada geçemessiniz uslubunuzu takının. Son olarakta size bir tavsiye yazdığınız cümleyi tekrar bakıp düzeltin her kelimenin baş harfini büyük yazan biride böyle bir cümle kurar sanırsam.
 
öncelikle merhaba,

sunu belirtmeliyim ki forumda görevli olan biri oyun içindeki arkadaşları vs burada güzelce kardeş vs gibi kelimelerle ifade edebilir bunu engelleyebilecek bir kural yok.. ki görevini kötüye de kullanırsa herkesten önce biz görevini alırız. burada yanlış anlaşılacak veya kötü algılanacak bir durum yok..
forum yönetimi tarafsızdır. hata yaptığında arkadaşı dahil gerekli gerekli ceza veya uyarı yapmak zorunda..


2. bir durum burada kişi yaptığı ws sonrası zaferini kutluyor neden böyle tavır takındınız anlamıyorum oyun bu bu gün o kazanmış yarın siz. bu sadece kişiye giden bir söz değil genel bir sözdür.

sunu unutmayın oyun bu arkadaşlar. oyunu eğlenmek için oynarız. birbirimize kötü söz veya davranış için değil..

konu içerisinde ekstra bir tartışma sözü olmasın lütfen..
 
öncelikle merhaba,

sunu belirtmeliyim ki forumda görevli olan biri oyun içindeki arkadaşları vs burada güzelce kardeş vs gibi kelimelerle ifade edebilir bunu engelleyebilecek bir kural yok.. ki görevini kötüye de kullanırsa herkesten önce biz görevini alırız. burada yanlış anlaşılacak veya kötü algılanacak bir durum yok..
forum yönetimi tarafsızdır. hata yaptığında arkadaşı dahil gerekli gerekli ceza veya uyarı yapmak zorunda..


2. bir durum burada kişi yaptığı ws sonrası zaferini kutluyor neden böyle tavır takındınız anlamıyorum oyun bu bu gün o kazanmış yarın siz. bu sadece kişiye giden bir söz değil genel bir sözdür.

sunu unutmayın oyun bu arkadaşlar. oyunu eğlenmek için oynarız. birbirimize kötü söz veya davranış için değil..

konu içerisinde ekstra bir tartışma sözü olmasın lütfen..


Teşekkürler :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst