HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar 2 hafta önce bir hp laptop aldım piyasadaki son çıkan oyunları bile hiç kasmadan oynayabiliyorum ancak crossfireye sıra gelince fps en fazla 70 oluyo genelde 40-50 arasında sizce nasıl düzeltebilirim ?
Pc özellikleri
İşletim Sistemi:Windows 8.1
Ram:8 GB DDR3 SDRAM
Ekran Kartı:2 GB AMD RADEON HD 8500M
İşlemci:AMD Dört Çekirdekli A8-6410 Hızlandırılmış İşlemci
Özellikler bunlar.Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar
Pc özellikleri
İşletim Sistemi:Windows 8.1
Ram:8 GB DDR3 SDRAM
Ekran Kartı:2 GB AMD RADEON HD 8500M
İşlemci:AMD Dört Çekirdekli A8-6410 Hızlandırılmış İşlemci
Özellikler bunlar.Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar
Son düzenleme:
O zaman kardeş duzelmesi zor ben ozel bi yutta kaliyorum ve oranin internet de son derece yavas.e tabi o kadar kisi 1 neti kullaniyor
O zaman kardeş duzelmesi zor ben ozel bi yutta kaliyorum ve oranin internet de son derece yavas.e tabi o kadar kisi 1 neti kullaniyor
Muhtemelen yurdun internetini kullanmandan kaynaklı.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 506
