Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Önemli-GoBLiNSs

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan enfestime
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 30
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Hesabıma giriş yapamıyorum doğru şifre id ile .
Çalınmış olabileceğini düşündüm fakat mail benim üzerimde ve şifre değiştiremiyorum.
Siteden giriş yapamıyorum ......vs vs

mevzuyu çözerseniz seviniriz.
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

erdemgumus189@gmail.com @Öğeyi görmek için üye olmalısınız.; yeni mail teşekkür ederim ilgilendiğin için Türkay.



Teşekkür ederim

Değişikliği yaptım, sitemizden şifremi unuttum yaparak yeni şifre ile giriş yapabilirsiniz.

Yaşanan problem her ne kadar bizim tarafımızdan kaynaklanmasa da yaşadığınız durum için çok üzgünüz. Yasal olarak hakkınızı sonuna kadar aramanız diğer kişilerede örnek olacaktır çünkü gün içerisinde bu tip durumlarla çok fazla karşılaşıyoruz.

Herşeyden önce güvenlik.

İyi eğlenceler
Sorun çözüldü.

Hesaba giriş yapan her kimse itemlere dokunmamış sadece Depo şifresi, Karakter silme şifresi ve Skill dizilişleri değiştirilmiş.

Olaya anlamak veremedik yinede takipte olucaz bu konuyla ilgili
Ya arkadaş ben adama armut dediğim günün gecesi ban yedim 3 gün .Adam bana ana avrat sövüyor videosunu attım hala ilgilenen yok . Çarıma giremiyorum serverın değişmeyen el değiştirmeyen tek çarı tenezzul edipte bir cevap veren bile yok.
Yazıktır!
 
Yok mu bir yönetici cevap verecek ? İşinize gelmeyen bir konu açıldığında anında kapatıyorsunuz bu konuya neden kimse cevap vermiyor?

@Shorty
 
Son düzenleme:
kardeşim artık ne ilgili biri nede oyun içinde bir yetkili görebiliyoruz eskiden hal hatır sorarlardı event yaparlardı şimdi kimse ilgilenmiyo yada biri açıklama yapsın şununla ilgili bi çalışmamız var diye eyw. deriz ama olmuyo böyle...

iyi forumlar
 
kardeşim artık ne ilgili biri nede oyun içinde bir yetkili görebiliyoruz eskiden hal hatır sorarlardı event yaparlardı şimdi kimse ilgilenmiyo yada biri açıklama yapsın şununla ilgili bi çalışmamız var diye eyw. deriz ama olmuyo böyle...

iyi forumlar
İlgilenmeyi bir kenara bırak 15-20 bın t lık ıtem olan çar ortadan kayboldu bu nasıl olabilir çözebilmiş değilim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst