HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Birlesmesi daha mantikli user konusundan son zamanlarda ely2 de user kalmamisti daha iyi olur bence
Birlesmesi daha mantikli user konusundan son zamanlarda ely2 de user kalmamisti daha iyi olur bence
kardas sen oyuna fazla gırmıyorn kı bırlesme ıyı olmus dıoyorsun.neresı ıyı olcak soylesene o kadar yenı edıt ceken adamların edıtlerı 5 para etmıyecek orda o nolcak. o kadar kul hakkına gırıyorlar.
Birlesmesi daha mantikli user konusundan son zamanlarda ely2 de user kalmamisti daha iyi olur bence
Sen öyle diyorsunda sen hiç bir iteme 5000 t verdinmi?
Sen öyle diyorsunda sen hiç bir iteme 5000 t verdinmi?
Ben geliyorum 5000t bende değerlimi ?

Ben geliyorum 5000t bende değerlimi ?![]()
Çağlar <3
