HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bir haftadır bir cevap arıyorum bir tane ilgilenen yok.Oyuna girip geyik yapar shorty bize cevap vermez yine.Buradan PM atarız yine cevap vermez.Konu açarız yine cevap vermez.Gecemizi gündüzümüze katarak kasıyoruz paramızı ama beyefendi 2 saniye ayırıp "evet" veya "hayır" yazmıyor.
Kaç senedir oynuyorum bir gram hakkım varsa haram zıkkım olsun,hadi Allah'a emanet.
Kaç senedir oynuyorum bir gram hakkım varsa haram zıkkım olsun,hadi Allah'a emanet.
Kesinlikle katılıyorum. Ben bu oyuna okadar para yatırdım KANITSIZ hesap siliniyor. Sonra Kural ihlali diyor oh kebap
Siz nasıl görevlisiniz ya ? Oyuncu kalmadı oyuncu . Okadar yatırdığım paralar Haram olsun son sözüm bu. Yazıklar Olsun
Siz nasıl görevlisiniz ya ? Oyuncu kalmadı oyuncu . Okadar yatırdığım paralar Haram olsun son sözüm bu. Yazıklar Olsun
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 465
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 490
- Cevaplar
- 28
- Görüntüleme
- 6K
