Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

msn onayı olacak mı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan AlcolCash
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 305

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

msn oanayı olacakmı çarlara girerken msnm kapandı diyorum yalan söylemiyorum msnyi görmüyor artık neden oldu bende bilmiyorum emek var ya yardım edin lütfen.....
 
Aydınlatan beni bu konuda kesin bi cümleyle

Merhaba,

Doğru katagoride olduğunuzu varsayarak eski adıyla ely #3 bu sunucu için bahsettiginiz konu anladığım kadarıyla güvenli giriş sistemi yani oyuna girerken msn nize veya cep telefonunuza gelen kod ile sunucuya bağlanma çalışmasından bahsediyorsanız ;
Bu sistem aktif edildiğinde siteden kullanma tercih olarak sunulucak. Sistemi kullanmak zorunluluğu yoktur fakat hesap güvenliği size aittir. Site tercih işlemi yapmanıza gerek yoktur, istemiyorsanız sistemi yoksayın,siteden tercih etmediğiniz sürece sunucuya msn'siz bağlanmayı engelleyecek bir sorun arz etmez.

Bu konuda başka bir çalışma oldugunu zannetmiyorum.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst