HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Benim çarım ın MSN si girmediğim için kapatıldı ve açılması mümkün değil MSN onayı diye bi konu vardı ben napıcam o çıkarsa?? O kadar emeğin nolucak desteğe yazdım ama aydınlatıcı bi yanıt alamadım bilen veya GM lere sesleniyorum ..... Çarımın ismi BOLUBEYI
Benim çarım ın MSN si girmediğim için kapatıldı ve açılması mümkün değil MSN onayı diye bi konu vardı ben napıcam o çıkarsa?? O kadar emeğin nolucak desteğe yazdım ama aydınlatıcı bi yanıt alamadım bilen veya GM lere sesleniyorum ..... Çarımın ismi BOLUBEYI
-Msn Girilmediği Zaman Kapanacak Kadar Basit Bir Kuruluş Değil.
-E posta Adresinizin Sorumluluğu Size Aittir , Elym2 Yönetimi Bu Konuda Sorumluluk Kabul Etmez.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
