berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Serverler bİrleŞmesİn

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan redugo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 26
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

nerede o günler :) kılıc cıkarma ely2 halkına yeterdi birlesmede neyın nesı :)
 
Herkes bir şekilde düzenini kurmuştu kimsenin düzenini bozmamaları gerekirdi. Birleşmenin herkes gibi kötü olacağını düşünüyorum ama umarım hepimiz yanılırız daha güzel olur her şey.
 
Hayır daha geleli 3 gün oldu yada olmadı oyuncu az diye birleştirme yapıyorlar Mart Ayına kadar beklemeleri lazımdı 31 Mart'A kadar ( El Çıkarmanın Kaldırıldığı Tarih)
sıcak para yok ondandır :) bu hata taaaaaa merkur ve venus u birlesştirmekle basladı kım ne derse desın. oyunla mmomt2 zamanında son donemler fazla ılgılenmedıler ve nasıl ısın ısınden cıkarız dedıler kendılerınce :) ve bu olay oldu. la biz 1 cadıyı surgun sonda 7-10 kısı kesen oyunculardık ne ara boyle oldu sv :)
 
sıcak para yok ondandır :) bu hata taaaaaa merkur ve venus u birlesştirmekle basladı kım ne derse desın. oyunla mmomt2 zamanında son donemler fazla ılgılenmedıler ve nasıl ısın ısınden cıkarız dedıler kendılerınce :) ve bu olay oldu. la biz 1 cadıyı surgun sonda 7-10 kısı kesen oyunculardık ne ara boyle oldu sv :)
Merkür Venüs voltran birleştiğinde hiç unutmam çölde 5 li gruplar halinde takılırdı millet El çıkarmayı beceremiyolardı tabi merkürlüler kesip geçerdi o günler bile iyiydi Oyuncuya zaman tanımaları lazım 3 gün geçmeden sw birleşimi hata olur
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst