mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Serverler bİrleŞmesİn

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan redugo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 26
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Eğer yanılmıyorsam Shorty oyunda ''ely1 ile ely2 nin birleşeceğini sanan avanaklar var'' demişti yani birleştirmeme kararındaydı sonradan ne oldu ki birden birleştirme kararı aldı bilemiyorum.

Ely1 ' e yazık olur bence insanlar kaç gün t kasmaya uğraşıyor eski sistem k.b.ç itemler almak için gününü gün ediyorlardı Ely2 de de eski sistem k.b.ç itemler den baya mevcut sanırsam yani Ely1 deki onca kişinin emeğine yazık olur düşüncesindeyim.
Evet aynen bu kelimeyi kullanmıştı.Birleşme olmayacak demişti fakat şimdi neden birden birleştirme kararı aldılar bende anlayamadım.Ely1 deki oyuncuların emekleri boşa gidicek ve bu yüzden cogu kısı oyunu bırakacak.'Kaş yapalım derken göz çıkaracaklar'
 
Evet aynen bu kelimeyi kullanmıştı.Birleşme olmayacak demişti fakat şimdi neden birden birleştirme kararı aldılar bende anlayamadım.Ely1 deki oyuncuların emekleri boşa gidicek ve bu yüzden cogu kısı oyunu bırakacak.'Kaş yapalım derken göz çıkaracaklar'


Valla depoladım kbç editleri sülalem raad ama bu işin çıkar yolu kalmamış artık rezil ettiler koskoca oyunu Ely1 de markette savunma efsunları eklense neyse de böyle Ely1 ezilecek sonra Eski Ely1 liler oyunu bırakıcak bu yazıyı okuyan resim alsın 4 aya bakar haklı oldugumu anlar :D

Garip olan bişeyde bir pvp nin düz bölümü (Ely3) editli bölümü (Ely1) Oranlarının aynı olması :D
Ely3 de Ely1 den daha sağlam çar dizer yeni baslayan birisi.
Eski olanların tuzu kuru zaten :)
 
Oyuna girip söylemişlerdi serverler birleşecek haberi yayılıyor ve o yüzden itemlerini satanlar var kolpa haber bu itibar etmeyin diye. İtemlerinizi sattırmak için uydurulmuş birşey kesinlikle üstüne basa basa söyledikleri halde birleşme olmayacak diye geldiğimiz sonuca bak. Ne olacak birleştirirsen yaptığı hatalardan ders almaları yerine hata üstüne hata yapıyorlar. İşin dönüşü yok artık tamam anladık. Siz anlamadınız mı birleşince daha da kötüye gideceğini.

İnşallah yanılıyorumdur.
 
Son düzenleme:
kraliyetim param editlerim vs. vardı çarımın ve msnmi unuttum gm tekrar oyuna başlamak istiyorum görürsen mesaj at.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst