berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Serverler bİrleŞmesİn

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan redugo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 26
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Herhalde Artık Bunun Bir Önemi Kalmadı Geçişler Başladı Dün Saat 21:30 Dan Buyana Hayırlısı Olsun Demekden Başka Bişi Gelmiyor Elimizden

Zaten En Büyük Hatayı Ely#2 Serverinin Ws Düzenini Bozarak Oyuncuları Oyundan Soğutmayı Başararak Gerçekleştirdiler
Benim anlayamadıgım olay her iki tarafında birlesme taraftarı olmaması.Zaten bundan sonra geride kalan oyunculardanda olucaklar.
 
Kim ne derse desin abi rezil oluyoruz 2 yıldır.
Kapatacaksanız kapatın gidinde bukadar insan rezil olmasın zenci topçular gibiyiz kaç bölüm gezdik hepsinde de %100 zararlı biz çıktık.
Bu sıkıntılardan da hep yönetim karlı çıkıyo :o
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst