berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Serverler bİrleŞmesİn

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan redugo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 26
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ely1 ve ely2 de ki oyuncuların görüşleri alınmadan birlesmeyi nasıl yapabılırsınız.Eger bu birlesme olursa ely2 yi kurtarıcam diye ely1 den olucaksınız birçok kişi oyunu bırakacaktır.Ely2 de ki editleri 15 orana cekip ely1 e gecirecekmişiniz öyle bir durum nasıl olabılır.Ely1 de adamlar eski sistem k.b.ç kask kalkan papuç vs. itemlere binlerce T veriyorlar okadar emek söz konusu.Ely2 de bu itemlerden herkezde var o itemlerle ely1 e gelip bizim yıllardır ugrastıgımız yaptıgımız itemler okadar emek boşa cıkacak.Bir çırpıda milletin emegini boşa cıkaramazsınız.Böyle bir birlesme söz konusu dahi olamaz...
YETKİLİLERE SESLENİYORUM...
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Eğer yanılmıyorsam Shorty oyunda ''ely1 ile ely2 nin birleşeceğini sanan avanaklar var'' demişti yani birleştirmeme kararındaydı sonradan ne oldu ki birden birleştirme kararı aldı bilemiyorum.

Ely1 ' e yazık olur bence insanlar kaç gün t kasmaya uğraşıyor eski sistem k.b.ç itemler almak için gününü gün ediyorlardı Ely2 de de eski sistem k.b.ç itemler den baya mevcut sanırsam yani Ely1 deki onca kişinin emeğine yazık olur düşüncesindeyim.
Haklısın valla Bizimde 5 senedir el çıkararak attığımız vs sabahın 5 inde habersiz kaldırdı o günden bu yana el çıkarma yüzünden baya kişi bıraktı şimdi geri getirdiler fakat 3 gün geçmeden birleşim kararı aldılar
Ely2#2 oyuncusu olarak bende 30 oranlı editlerimizin 15 - 25 e çekilmesini istemiyorum Biz Kendi aramızda iyiyiz Çözme Vsden Sıkıldığımız için el çıkarmalı vs atıyoruz fakat sizde el çıkarmak sıkıntı birbiriyle alakasız serverlar bana sorarsan
 
Evet ely1 de el cıkartmalı vs atmıyoruz.Zaten ely2 yi kurtarmaya çalısırken ely1 de ely2 de bıtırecekler haberleri yok.Ely2 oyuncularının çoğu senin gibi düşünüyor Edit oranlarının düşürülmesini ve birlesmeyi istemiyorlar.Bizde ely1 olarak böyle iyiyiz düzenimizi kurduk.
 
Evet ely1 de el cıkartmalı vs atmıyoruz.Zaten ely2 yi kurtarmaya çalısırken ely1 de ely2 de bıtırecekler haberleri yok.Ely2 oyuncularının çoğu senin gibi düşünüyor Edit oranlarının düşürülmesini ve birlesmeyi istemiyorlar.Bizde ely1 olarak böyle iyiyiz düzenimizi kurduk.

Herhalde Artık Bunun Bir Önemi Kalmadı Geçişler Başladı Dün Saat 21:30 Dan Buyana Hayırlısı Olsun Demekden Başka Bişi Gelmiyor Elimizden

Zaten En Büyük Hatayı Ely#2 Serverinin Ws Düzenini Bozarak Oyuncuları Oyundan Soğutmayı Başararak Gerçekleştirdiler
 
Eğer yanılmıyorsam Shorty oyunda ''ely1 ile ely2 nin birleşeceğini sanan avanaklar var'' demişti yani birleştirmeme kararındaydı sonradan ne oldu ki birden birleştirme kararı aldı bilemiyorum.

Ely1 ' e yazık olur bence insanlar kaç gün t kasmaya uğraşıyor eski sistem k.b.ç itemler almak için gününü gün ediyorlardı Ely2 de de eski sistem k.b.ç itemler den baya mevcut sanırsam yani Ely1 deki onca kişinin emeğine yazık olur düşüncesindeyim.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst