HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Elymetin2 nin facebook sayfasındaki duyuruya bakar iseniz çalışmanın sürdüğünü görürsünüz , Oradan bir alıntı: Yeni web sayfamızdaki özellikler bunlarla sınırlı değil, Artık oynadığınız sunucudan başka bir sunucuya kullanıcı panelinizden hesabınızı transfer edebileceksiniz, İtemleriniz son 24 saat içerisinde kimler tarafından kullanılıyor bunları takip edebilecek ve hızlıca destek birimimize ulaşabileceksiniz. Bir çok özellik şuan geliştirilme aşamasında ve bu ay sonunda sizlere sunulması planlanmakta.
eyv bilgi için benım amac sadece ely2 nın halını gorsunler diye attım
demiçok kalabalıkmış senı bulamadım orada![]()

Resimdeki sunucu Ely #2 bunuda not düşelim araya (Konu sahibi sağolsun minimap i kapatmış buradan bir art niyet seziyor shorty), Elym2 sadece Ely #2 sunucusundan ibaret değil doğal olarak oyunun haline değil ely #2 sunucusunun haline bakmaları gerekir.
Ayrıca ely #2 sunucusunun neden bu halde olduğunu yönetime değilde aylarca milletin itemlerini çalıp emeklerine göz koyan hırsızlara sormak lazım şuan mutlularmı acaba? Tek başlarına oynasınlar işte
Tek item hırsızlığıda değil Ely #2 sunucusunda çok sağlam kadrolu loncalar vardı hepsinin yaşı olmuş 20-25 adamlara her gün söverseniz bırakır giderler sağolsunlar sorunları bizlerle olmadığı için bırakmalarına rağmen hala sohbetimiz devam ediyor bu oyuncularla ki çoğu zaten ely #1 yada ely #4 e geçti.
Kısacası ben Ely #2 sunucusunda merkeze havuz da eklesem oyuncu ve zihniyet değişmediği sürece aynı kalıcak, bu bizim için bir problem mi? değil ely #2 sunucusu 1 yıldır zaten böyle biz düzeltmek için el uzattıkça oyuncular bu eli yanlış tuttu.
Haksızsın diyen varsa burda tek tek gerçek isimleriyle beraber hırsızından tut hakaret edene kadar ifşa edebilirim. 1-2 tanesi şuan tek başına oyun oynuyor mesela
komik şeyler bunlar
Ayrıca ely #2 sunucusunun neden bu halde olduğunu yönetime değilde aylarca milletin itemlerini çalıp emeklerine göz koyan hırsızlara sormak lazım şuan mutlularmı acaba? Tek başlarına oynasınlar işte

Tek item hırsızlığıda değil Ely #2 sunucusunda çok sağlam kadrolu loncalar vardı hepsinin yaşı olmuş 20-25 adamlara her gün söverseniz bırakır giderler sağolsunlar sorunları bizlerle olmadığı için bırakmalarına rağmen hala sohbetimiz devam ediyor bu oyuncularla ki çoğu zaten ely #1 yada ely #4 e geçti.
Kısacası ben Ely #2 sunucusunda merkeze havuz da eklesem oyuncu ve zihniyet değişmediği sürece aynı kalıcak, bu bizim için bir problem mi? değil ely #2 sunucusu 1 yıldır zaten böyle biz düzeltmek için el uzattıkça oyuncular bu eli yanlış tuttu.
Haksızsın diyen varsa burda tek tek gerçek isimleriyle beraber hırsızından tut hakaret edene kadar ifşa edebilirim. 1-2 tanesi şuan tek başına oyun oynuyor mesela
komik şeyler bunlar
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 42
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 41
