Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Çok mu zor?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan queLy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 471
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Ya çok mu zor bi drop açmak 2 gündür rezil oluyoruz birisi girsinde açsın lütfen. :ka24::ka24::ka24::ka24:
 
Son düzenleme:
Oyun Yönetici girince açar ve her sorun için gereksiz bir şekilde forumu meşgul etme her sıkındını forumda konu açarak degil destek bölümüne taleb açarak gidere bilirsin bunu sana defalarca söyledim lütfen forum kurallarini bir daha gözden geçirin iyi forumlar.
 
Oyun Yönetici girince açar ve her sorun için gereksiz bir şekilde forumu meşgul etme her sıkındını forumda konu açarak degil destek bölümüne taleb açarak gidere bilirsin bunu sana defalarca söyledim lütfen forum kurallarini bir daha gözden geçirin iyi forumlar.


2 gün oldu 2 bu gün cumartesi oyuna ne giren var ne bişey yapan ben de biliyorum ticket atmayı burdan açıyorum ki herkes görsün 2 gündür bi çarı kasamadığımızı
 
Senin Nasıl Tahtilin varsa Oyun Yönetimi tahtili var taleb elbet size dönecektir, sadece kendinizi düşünmeyin mantıklı bir şekilde hareket edin biraz düzgün bir şekilde düşünürseniz oyun yönitimin haklı oldugnu göreceksiniz...!
 
Senin Nasıl Tahtilin varsa Oyun Yönetimi tahtili var taleb elbet size dönecektir, sadece kendinizi düşünmeyin mantıklı bir şekilde hareket edin biraz düzgün bir şekilde düşünürseniz oyun yönitimin haklı oldugnu göreceksiniz...!

Tamam ama bunları adminlerin falan okuyacagı konulara yaz ozaman deneme moda falan alırlar.
Ayriyetten biz haklı olsakda olmasakda sen yönetimi savunuyosun ki biz yönetim kötü demiyoruz açın diyoruz burda yoksa ben heryerde sölerim elym2 gm leri ilgili diye.
Senden rica ediyorum açtıgım konulara post atma LÜTFEN.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst