HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Teşekkürler.Yorumunuz İçin.Acaba kapanır da yatırdığım para boşa gider mi derdi yok bence.
Daha güzel + yönleri nedir kapanmayan server sayısı oldukca iyi durumda zaten.
Elynin farkı nedir ?
Tesekkürler.
Teşekkürler.Yorumunuz İçin.
Daha güzel + yönleri nedir kapanmayan server sayısı oldukca iyi durumda zaten.
Elynin farkı nedir ?
Tesekkürler.
Farklı bir şey söyleyemeyeceğim dostum, oyunda değişik inişler çıkışlar oluyor belli olmuyor içi. Ely #1 oyuncusuyum ben, birgün bakıyorsun köy dolmuş başka gün sadece ben kalıyorum ^^ Ama genel anlamda oyuncu sayısı tatmin edici olduğu için sıkılmıyorsun kolay kolay. Kendi sunucum adına söyleyeyim, yaşadığın bölgeye göre edit edinmek oldukça basit diğer yandan marketten item almak istersen marketimiz pek işlevsel değil. Oyunda sura hakimiyeti vardı fakat şu an oldukça dengeli ilerliyor durum.
Lafın kısası şu server böyle bak burada böyle gibi şeyler diyecek kadar farklı bir durum yok, en azından bence böyle ^^
Ticket sistemi çok hızlı. (Saati Sor söylerler :m08
Saldırı item kaybı v.s. v.s. diğer pvp lerdeki sıkıntılar yok.
Eventler bol.
Bunlar sevdiğim yönleri

Saldırı item kaybı v.s. v.s. diğer pvp lerdeki sıkıntılar yok.
Eventler bol.
Bunlar sevdiğim yönleri

Editsiz için konuşabilirim.
1) Efsunlar fix değil. Diğer 10k oyunculu serverlarda efsun çok kolay herkes aynı. Burada item farkı oluyor, sirkülasyon oluyor.
2) Hile falan çok zor. Yapılmaz demiyorum. Uğraşılmaz diyorum.
3) Emeğinin hakkını veriyor. Nekka ekmeh okkaa köfte misali. Üç kuruşa beş köfte olayı dönmüyor. Çok emek veren sağlam az emek veren zayıf oluyor. Bilen güçleniyor.
4) Genel olarak dengeli oyun. Classlar arasında farklar büyük değil. Bazı oyun oluyor karabüyüyü alan yok, bazısı oluyor Gbci tek atıyor. Burada o yok. Önüne gelen tek atamıyor. Hatta beşinci maddeye geçelim.
5)Zart zurt yatmıyorsun. Sağlam çar dizersen hatta sağlam olmayan biri seni kesemiyor. Ben hatırlıyorum Ely #3 (Zamanında destankene) kırmızı bayraktık, mavi basmıştık. Lonca lideri skype'tan dedi, "herkes içeri, mali kesicek bunları." Mali dediğim arkadaş da çok sağlam bir keskinlik sura. Adamın 5 set itemi var, herkesle vslik bide loncalık (Kraliyetli her seti). Daldı içeri çatır çutur hepsini kesti. Hakkeden sağlam yani.
1) Efsunlar fix değil. Diğer 10k oyunculu serverlarda efsun çok kolay herkes aynı. Burada item farkı oluyor, sirkülasyon oluyor.
2) Hile falan çok zor. Yapılmaz demiyorum. Uğraşılmaz diyorum.
3) Emeğinin hakkını veriyor. Nekka ekmeh okkaa köfte misali. Üç kuruşa beş köfte olayı dönmüyor. Çok emek veren sağlam az emek veren zayıf oluyor. Bilen güçleniyor.
4) Genel olarak dengeli oyun. Classlar arasında farklar büyük değil. Bazı oyun oluyor karabüyüyü alan yok, bazısı oluyor Gbci tek atıyor. Burada o yok. Önüne gelen tek atamıyor. Hatta beşinci maddeye geçelim.
5)Zart zurt yatmıyorsun. Sağlam çar dizersen hatta sağlam olmayan biri seni kesemiyor. Ben hatırlıyorum Ely #3 (Zamanında destankene) kırmızı bayraktık, mavi basmıştık. Lonca lideri skype'tan dedi, "herkes içeri, mali kesicek bunları." Mali dediğim arkadaş da çok sağlam bir keskinlik sura. Adamın 5 set itemi var, herkesle vslik bide loncalık (Kraliyetli her seti). Daldı içeri çatır çutur hepsini kesti. Hakkeden sağlam yani.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 119
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 54
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 57
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 65
