HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
haklısınız fkat sızın dedıgınız gıbıde yapıldı Oyunun yuklenmesı zaman alıyor. en az 1 saat gerekıyor.. bunu daha kısa surede nasıl yapabılrız bılmıyorum yardımcı olursanız sevınırm.
İnternet kafede oynuyan fazla olduğu için internet hızı düşüyo , En hızlı yöntemi şu şekilde olabilir. Oyunu kurup packini güncelleyip hazır hale getirip sadece açtığınız zaman oyunu başlat çıksın bunu bir Flash(Usb)Belleğe atın , böylelikle zaman kazanırsınız en mantıklısı şuan bu gibime geliyo.
Yada oyuna giriş yaptığı cafe sahibine oyunu kurmasını talep edicek ve yeniden cafeye gittiğinde ana bilgisayardan ağ ile oynucağı bilgisayara aktarım yaptarıcak
Flash bellege attım yamayı ayarlayıp fakat tekrar flashda'da en bastan baslıyor
dırek oyunu baslat gelmıyor yanı bısey degısmedı 2. secenege gelırsek kafede paylasım yok sureklı bıseyı ındırmek gerekıyor. koy yerı oldugu ıcın 1 tane ınternet kafe var. baskada yok .baska bı cozum yontemıde yok sanırm ?
dırek oyunu baslat gelmıyor yanı bısey degısmedı 2. secenege gelırsek kafede paylasım yok sureklı bıseyı ındırmek gerekıyor. koy yerı oldugu ıcın 1 tane ınternet kafe var. baskada yok .baska bı cozum yontemıde yok sanırm ?Ağ paylaşımı yokmu , mutlaka olması gerek. Oyunu anamakineden indirip ağ paylaşımına atıp oradan alabilirsiniz. İnternet kafe sahibine söyleyin. (Bu arada yakup senmisin?)Flash bellege attım yamayı ayarlayıp fakat tekrar flashda'da en bastan baslıyordırek oyunu baslat gelmıyor yanı bısey degısmedı 2. secenege gelırsek kafede paylasım yok sureklı bıseyı ındırmek gerekıyor. koy yerı oldugu ıcın 1 tane ınternet kafe var. baskada yok .baska bı cozum yontemıde yok sanırm ?
Aynen Benım ya ben evden gırıyorum'da Arkadaslar pc olmadıgı ıcın kafeden gırmek zorunda yardımcı olamadım gıttı bırakmalarınıda ıstemıyorum . .s Saglık olsun 

Son düzenleme:
