HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yıllardır bu forumda süregelen birşey bu, eminim sende birgün mod olursan sende aynı şekilde konu açarsınBölüm kuralları gereği böyle bir konu açmanız bence normal değil. Bu konuda bir nevi level paylaşımlarına girmekte ve de üyelerin yapmasına izin verilmezken yönetim nasıl oluyor da yapabiliyor ?

-
Tebrikler.
Yıllardır bu forumda süregelen birşey bu, eminim sende birgün mod olursan sende aynı şekilde konu açarsın
-
Tebrikler.
Ben zaten bir webmaster sitesinde modum. Böyle birşey yapmadım açıkçası

*Üyelerin birbirleriyle ilgili her türlü kutlamalarını, duyurularını yapacakları bölüm. Doğum günü, askerlik, evlilik, okul, forum başarıları, mezuniyet, iş, terfi her türlü kutlama ve tebrik konuları... için Kutlama yapmak serbesstir.
Peki madem, ben orada ki terfi normal iş hayatındaki terfi olarak düşünmüştüm. Bana kalırsa kurallar düzenlenmeli.
Tebrik ederim bu arada.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 118
- Kilitli
- Anket
- Cevaplar
- 16
- Görüntüleme
- 408
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K
