HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
GM BENİM ÇOK ÖNCEDEN OYNADIĞIM ŞAMAN ÇARIM VARDI GİRİŞ ADINI UNUTTUM E POSTASI İSE SALLAMASYONDU BUNDAN DOLAYI KULLANICI ADIMI UNUTTUM DA YAPAMIYORDUM OYUNDAKİ KULLANCI ADIM NightWish olması lazımdı bi ilgilenirmisin ŞİFREMİ BİLİYORUM AMA KULLANCI ADI YOK KARAKTER ADINDAN Bİ İLGİLENİRMİSİN GM .
KARAKTER ADI : NightWishh yada NightWish
KARAKTER ADI : NightWishh yada NightWish
GM BENİM ÇOK ÖNCEDEN OYNADIĞIM ŞAMAN ÇARIM VARDI GİRİŞ ADINI UNUTTUM E POSTASI İSE SALLAMASYONDU BUNDAN DOLAYI KULLANICI ADIMI UNUTTUM DA YAPAMIYORDUM OYUNDAKİ KULLANCI ADIM NightWish olması lazımdı bi ilgilenirmisin ŞİFREMİ BİLİYORUM AMA KULLANCI ADI YOK KARAKTER ADINDAN Bİ İLGİLENİRMİSİN GM .
KARAKTER ADI : NightWishh yada NightWish
Hesaba kayıtlı E mailinizin şifresini biliyorsanız
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
girip hesabınıza erişebilirsiniz.
Son düzenleme:
GM BENİM ÇOK ÖNCEDEN OYNADIĞIM ŞAMAN ÇARIM VARDI GİRİŞ ADINI UNUTTUM E POSTASI İSE SALLAMASYONDU BUNDAN DOLAYI KULLANICI ADIMI UNUTTUM DA YAPAMIYORDUM OYUNDAKİ KULLANCI ADIM NightWish olması lazımdı bi ilgilenirmisin ŞİFREMİ BİLİYORUM AMA KULLANCI ADI YOK KARAKTER ADINDAN Bİ İLGİLENİRMİSİN GM .
KARAKTER ADI : NightWishh yada NightWish
E-mail'i rast gele yaptınız anladığım kadarı ile. Ancak bu bir şeyi değiştirmez sana yardımcı olamazlar kendi görüşümce. Daha karakterinin tam nick ini bilemiyorsun. İspatlaman zor ama sen yinede destek sistemine baş vur.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Kullanıcı adını, e-posta adresini, oyun nickini bilmiyorsanız nasıl yardımcı olalım hesap sorumluluğu kullanıcıya aittir, yinede destek.elym2.com adresinden ticket gönderin.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
