HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ben şimdi siteden zırh yapacam ama ne yapıcağımı bilmiyorum savşçı için... Hwang mı yoksa şeytan boynuzumu bir fikir vere bilirmisiniz??????????????????????????????????????????????????????????????????????:ka19::m08:
:l04::l03::ka24:


:l04::l03::ka24:


ben şimdi siteden zırh yapacam ama ne yapıcağımı bilmiyorum savşçı için... Hwang mı yoksa şeytan boynuzumu bir fikir vere bilirmisiniz??????????????????????????????????????????????????????????????????????:ka19::m08::l04::l03::ka24:
![]()
Bence Kraliyet yap derim.
Eğer sürekli savaşçı oynayacaksan B kraliyet yap ama ilerde onu satmayı düşünüyorsan BETA yap b kroyuda satarsında sıkıntılı olur 

BETA neEğer sürekli savaşçı oynayacaksan B kraliyet yap ama ilerde onu satmayı düşünüyorsan BETA yap b kroyuda satarsında sıkıntılı olur![]()
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 354
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 238
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 283
