HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
@HeroSholdier; ne bos post yazmissin ara eleman
Forumdan bihaber olur olmaz aglama burda
yoneticilere yaranmak neyime Sali gunu birakiyorum oyunu Market Ely 1 konumda acik bos bos sallama yani :-D @IAmNeSiAI; Oynadigimiz oyun bir private server oldugunun farkindasin umarim ? Oyun yapimcilari buzamana kadar tüm oyun kaynaklarini,dosyalarini paylasima acmiyordu bazi dosyalar kullanilabilir,degistirilebilir imkan saglamiyordu. 2014 yilinda Metin2 nin tüm dosyalari internete sizdi. Ne alaka ? Diceksiniz :-D Tum dosyalar kullanilabilir,degistirilebilir oldugundan Elym2 de faydalandi ve bu oyun hatasi giderildi. Umarim anlarsiniz.(ummadı)
Forumdan bihaber olur olmaz aglama burda
yoneticilere yaranmak neyime Sali gunu birakiyorum oyunu Market Ely 1 konumda acik bos bos sallama yani :-D @IAmNeSiAI; Oynadigimiz oyun bir private server oldugunun farkindasin umarim ? Oyun yapimcilari buzamana kadar tüm oyun kaynaklarini,dosyalarini paylasima acmiyordu bazi dosyalar kullanilabilir,degistirilebilir imkan saglamiyordu. 2014 yilinda Metin2 nin tüm dosyalari internete sizdi. Ne alaka ? Diceksiniz :-D Tum dosyalar kullanilabilir,degistirilebilir oldugundan Elym2 de faydalandi ve bu oyun hatasi giderildi. Umarim anlarsiniz.(ummadı)
Moderatör tarafında düzenlendi:
@HeroSholdier; ne bos post yazmissin ara elemanForumdan bihaber olur olmaz aglama burda
yoneticilere yaranmak neyime Sali gunu birakiyorum oyunu Market Ely 1 konumda acik bos bos sallama yani :-D @IAmNeSiAI; Oynadigimiz oyun bir private server oldugunun farkindasin umarim ? Oyun yapimcilari buzamana kadar tüm oyun kaynaklarini,dosyalarini paylasima acmiyordu bazi dosyalar kullanilabilir,degistirilebilir imkan saglamiyordu. 2014 yilinda Metin2 nin tüm dosyalari internete sizdi. Ne alaka ? Diceksiniz :-D Tum dosyalar kullanilabilir,degistirilebilir oldugundan Elym2 de faydalandi ve bu oyun hatasi giderildi. Umarim anlarsiniz.(ummadı)
Tamam Sen şunu Söylesene Bana
4 Senedir Bug Giderilemedimi Yani ?Bir oyun hatasinin geri gelmesini istiyorsunuz @Shorty; kesinlikle gelmeyecegini belirtmisti bosa konu acmayin bence
adam haklı
ama genede oyunu canlandırmak için bişeyler yapılmalı...
Son düzenleme:
Oyun hatasıysa neden 4 sene aktif kaldı? Bize bunu bi yönetici açıklıyabilirmi
