mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Ely2 Serverinin Durumu Ne Olacak?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kemalizm35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 985

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bomboş sv kimsecikler kalmadı piyasa deseniz ölü durumda itemimizi asla satamıyoruz bi ara server birleşmesi felan konuşuluyordu ne oldu ona? Ne zaman ely2 normale dönebilecek herkesin ağzında el çıkarmasını getirsin serverler çoğalır deniyor eğer böyle olacaksa neden getirilmiyor ki? Zaten 4-5 seneden beri el çıkarma varmış orda sonradan kaldırmışsınız eğer baştan getirmeseydiniz doğru ama bu kadar sene olupta şimdi olmaması saçma gerçekten Artık el çıkarmayımı getirirsiniz başka bi çözüm bulursunuz bilemem ama artık bi çözüm bulun server git gide kötüleşiyor bi zahmet..

(Konu tartışma amaçlı değildir)
@erdemaa; @Shorty; @admin;
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Ely3 Ely1 Ölü Deniliyor o Zaman Ely2 Gören Yok Sanırım :D Büyü Atmakdan Millet Sıkıldı Oyunda Yapacak bişi Bulamıyor Hala Bos ve metin Eventi boş Oyalamalar Başka bi Hareketi Kalmadı oyunun :D
4 senedir mmomt2 (elym2) deyım ve kılıc cıkarma merkür de sorun degıldi ve herkeshalınden memnundu.O kadar gecen sürede oyun acıgı veya bug degıldıde kılıc cıkarma sımdı mı bug oldu cok sacma bir durum. Dediğim gibi kılıc cıkarmayı 1 haftalıgına getırsınler ve sonuc degısmesse tekrar kaldırsınlar. @Shorty; @erdemaa; @admin;
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Oyun açığı felan bahane ely1dekiler şikayet i diye bizimknide kaldırdılar sonra birleştirme gündeme geldi olmadıturnuvadan sonra getirilcekti oda olmadı keşke 4 sene önce kaldırılsaydıda böyle olmasaydı hiçbir şey için geç değil eğer oyun yönetimi oyuncunun isteği doğrultusunda hareket etmezse ely2 serverını kapanan serverlar kategorisinde gormemiz kaçınılmsz olacaktır
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst