HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
O charların kaça gittiğini biliyorum peki Muerto kaça gitti onu biliyor musun?
Şaman ile diğer karakterleri bir tutmaİşine gelen alır, işine gelmeyende susar şimdi burada boş boş konuşma daha kim olduğun belli değil trollük ve komiklik peşindesin hadi bak işine.
Yoik ile basladik yoik ile gidelim yoik kolye 2000t kask 600 700t
Zirh 1000t ayakabi 2000t ku0e 400t silah 700t eder 6400t 500t 100lira olaun bu fiyatlar 8 ay once yanglar envatere gelmiyordu ona ragmen bu fiyatlar ama biz 500t 100 diyelim yinede eder 1300tl bu sekilde sana 10 tane car sayarimda useniyorum bu kadar car satan t ile hesaplamayi akil edememis sen cikip kupem 400tl diyorsun yani bir akilli sensin bu diger car satanlarda ogrensin bunu
Buda son yorumum bu konuda isteyen alir 5000e alirlarsada simdiden hayirli olsun 100l e alirlasada hayirli olsun ben burda fikrimi soyluyorum ilk yorumda aklimda birsey yok diyip sonra 800 demende ayri bir hos
Hayirli satisla4
Son düzenleme:
Yoik ile basladik yoik ile gidelim yoik kolye 2000t kask 600 700t
Zirh 1000t ayakabi 2000t ku0e 400t silah 700t eder 6400t 500t 100lira olaun bu fiyatlar 8 ay once yanglar envatere gelmiyordu ona ragmen bu fiyatlar ama biz 500t 100 diyelim yinede eder 1300tl bu sekilde sana 10 tane car sayarimda useniyorum bu kadar car satan t ile hesaplamayi akil edememis sen cikip kupem 400tl diyorsun yani bir akilli sensin bu diger car satanlarda ogrensin bunu
Buda son yorumum bu konuda isteyen alir 5000e alirlarsada simdiden hayirli olsun 100l e alirlasada hayirli olsun ben burda fikrimi soyluyorum ilk yorumda aklimda birsey yok diyip sonra 800 demende ayri bir hos
Hayirli satisla4
Daha kim olduğunu söyleyemiyorsun burada boş boş konuşuyorsun git necata sor charini neden 500 liraya satmış banane o adam şuna bu adam,buna sattı diyorsun, git cenke sor neden chari 600e satmış, git çağataya sor charını neden 700e satmış sen onların sadece nickini bilirsin ben her şeylerini acil para lazım olduğundan ya da oyunu bırakmak istediklerinden sattılar benim acelem yok işine gelen alır. Senin gibi kıskanç gereksizlerde boş boş konuşuyor, oyunda abi diyecekler forumda yürek yemiş oluyor nasıl olsa nick belli değil rahat rahat saçmala

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 17
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 26
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K

İşine gelen alır, işine gelmeyende susar şimdi burada boş boş konuşma daha kim olduğun belli değil trollük ve komiklik peşindesin hadi bak işine.