xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Sa

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan lDeRiNDaRBel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 648

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

o zmn bizde daldığımız da bize ban atmayın

Farklı bayraktaki oyuncuya dalarsanız bir işlem yapılmaz.Ancak kendi bayrağınızdaki oyuncuya serbeste alıp saldırarak rahatsız ederseniz ozaman ceza uygulanır.
 
@mirage28; yöneticim etkinlik tek ch de olmakta. Kişiyi oyunu oynuyamacayak ve etkinlige katılımını engelliyecek biçimde saldırılar insiyatif dogrultusunda cezai işleme tagbi tutulabiliyor . Ss'nizi destek.elym2.com/ adresine ticket atın size gerekli dönüş yapılır. Not : Herkes etkinligine bayraginda katilmak zorunda, Aksi halde degerlendirmeye alınmaz.
 
Son düzenleme:
@mirage28; yöneticim etkinlik tek ch de olmakta. Kişiyi oyunu oynuyamacayak ve etkinlige katılımını engelliyecek biçimde saldırılar insiyatif dogrultusunda cezai işleme tagbi tutulabiliyor . Ss'nizi destek.elym2.com/ adresine ticket atın size gerekli dönüş yapılır. Not : Herkes etkinligine bayraginda katilmak zorunda, Aksi halde degerlendirmeye alınmaz.

Hayır, öyle birşey yok. Örnek vermem gerekirse mobları güvenli bölgeye almadıkları sürece sıkıntı olmaz. Mobları güvenli bölgeye aldığında asıl sıkıntı burada başlar kişinin o mob üzerindeki haklarına müdahale eder.
 
Bende oradaydım burada saldıranlara daha sonra kasıtlı olarak cevher kazdırtmadım ama yine de Hanoglu cezayı hakediyor.
 
@mirage28; yöneticim etkinlik tek ch de olmakta. Kişiyi oyunu oynuyamacayak ve etkinlige katılımını engelliyecek biçimde saldırılar insiyatif dogrultusunda cezai işleme tagbi tutulabiliyor . Ss'nizi destek.elym2.com/ adresine ticket atın size gerekli dönüş yapılır. Not : Herkes etkinligine bayraginda katilmak zorunda, Aksi halde degerlendirmeye alınmaz.

Etkinlik zamanında engelleyecek olurlarsa ozaman işlem yapılabilir ancak seninde dediğin gibi etkinlikte herkes kendi bayrağında olduğu için bir sıkıntı olmaz :ka19:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst