HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar
Ben çok uzun bir süredir elym2 oynamasamda 1 aylık gözlemlerimle birşeyler sölemek istiyorum.Ely4 de oynuyorum ve gerçekten çok güzel rekabet olsun savaşlar olsun ancak benim hoşuma gitmeyen tek şey efsun basmak.Efsun nesnesi 1m ve çok zor geliyor.Soracak olursanız bundanmı şikayetçisin hayır ama ben para kasıyorum 4t 5t yapıyorum sonra efsun basmak için gidiyorum zaten tutmadıgını görünce ve o kdr saat efsun basınca oyunu bırakasım geliyor.1-2 gün boyunca ne var ne yok kesip +basmasına kadar toplayıp satarak para yapalım ve bir o kadar zamanda efsun basalım ama hiç güzel bişey tutmasın.Bari biz para kasarken şu efsun kendiliğinden basılsa 1dkda 1 efsun bile atsa iyidir diğer serverler gibi saniyede 1-2 tane atmasına gerek yok şu sıkıntıdan kurtulalım yeter.Oyunu bırakan arkadaşlar ya efsundan / ya da itemlerinin çalınıp yanmasından bırakıyor.Tabi bunlar benim gözlemlerim kesin doğrudurda diyemem dediğim gibi 1 aylık bir oyuncuyum.
Kısaca istediğim şey : Dkda 1 efsun alıp basan 1 efsun botu.Bizi para kasıpta tutmayan ve rehin alıp can sıkıcı olan şu efsun basma illetinden kurtarın
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
KEYİFLİ SAATLER
Ben çok uzun bir süredir elym2 oynamasamda 1 aylık gözlemlerimle birşeyler sölemek istiyorum.Ely4 de oynuyorum ve gerçekten çok güzel rekabet olsun savaşlar olsun ancak benim hoşuma gitmeyen tek şey efsun basmak.Efsun nesnesi 1m ve çok zor geliyor.Soracak olursanız bundanmı şikayetçisin hayır ama ben para kasıyorum 4t 5t yapıyorum sonra efsun basmak için gidiyorum zaten tutmadıgını görünce ve o kdr saat efsun basınca oyunu bırakasım geliyor.1-2 gün boyunca ne var ne yok kesip +basmasına kadar toplayıp satarak para yapalım ve bir o kadar zamanda efsun basalım ama hiç güzel bişey tutmasın.Bari biz para kasarken şu efsun kendiliğinden basılsa 1dkda 1 efsun bile atsa iyidir diğer serverler gibi saniyede 1-2 tane atmasına gerek yok şu sıkıntıdan kurtulalım yeter.Oyunu bırakan arkadaşlar ya efsundan / ya da itemlerinin çalınıp yanmasından bırakıyor.Tabi bunlar benim gözlemlerim kesin doğrudurda diyemem dediğim gibi 1 aylık bir oyuncuyum.
Kısaca istediğim şey : Dkda 1 efsun alıp basan 1 efsun botu.Bizi para kasıpta tutmayan ve rehin alıp can sıkıcı olan şu efsun basma illetinden kurtarın
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
KEYİFLİ SAATLER
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 67
- Görüntüleme
- 4K
- Kilitli
- Cevaplar
- 114
- Görüntüleme
- 15K
