HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhabalar
daha önce 4 sw de gm lik yaptım 17 yaşındayımm
elimde sper npc war gm yapana wericeğim =)
gm ligimi gercekten iyi yaparım user getiririm kodların cogunu biliyorum
ben herkez gibi 70 sw de gm lik yaptım metin2 tr de gm yim fln demiyom harbi söyliyorum 4 sw de gm lik yaptım =)
daha önce 4 sw de gm lik yaptım 17 yaşındayımm
elimde sper npc war gm yapana wericeğim =)
gm ligimi gercekten iyi yaparım user getiririm kodların cogunu biliyorum
ben herkez gibi 70 sw de gm lik yaptım metin2 tr de gm yim fln demiyom harbi söyliyorum 4 sw de gm lik yaptım =)
walla billa kafkef benim yan charım değil tanımıyorum bile belki gm oldugum sw lerden birindendir... !
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 356
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 167
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 150

