HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bu Ely serverlerinde 1-2-3-4`ün ne farkı var yazabilirmisiniz ? Birde Karakter seçimi için öneri ve tavsiyelerinizi esirgemeyin (=
@Ebru Boz; ely 1-2 edıtlı ely 3-4 edıtsız ely2 cok oyuncu yok baslarsan bence ely1de basla karaktere gelınce de hangı karakterı daha iyi oynuyabılıyorsan onu açmanı tavsıye ederim önemli olan oyundan zevk almaktır(eger daha cok bılgı almak ıstıyorsan ozelden bana mesaj at
)
Biraz gereksiz bi soru olmuş indirince anladım

Şimdi Ely3 deyim karaktere gelince şimdilik şaman açtm . İlerde ninjaya çevirebilirm . Taviyen veya tavsiyeleriniz varsa özelen veya burdn atablrsiniz

Bu Ely serverlerinde 1-2-3-4`ün ne farkı var yazabilirmisiniz ? Birde Karakter seçimi için öneri ve tavsiyelerinizi esirgemeyin (=
2-3-4 hakkında bi görüş bildiremem ama;
ely1 çok farklıdır m2-tr deki 3 serverin birleşiminden oluşmuş oyuncular en az 4 yıl deneyimlidir. bölebi serverde
çar açıp oynamak bi okadar zordur.her ülkenin çok güçlü loncaları çok güçlü karakterleri vardır. düşman ülkeden biri seni rahat rahat kesebilir en mantıklısı 3veya 4 de oyuna başlamaktır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 78
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 49
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 43

(eger daha cok bılgı almak ıstıyorsan ozelden bana mesaj at