xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Bakın Bakim :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Ebru Boz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 341

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bu Ely serverlerinde 1-2-3-4`ün ne farkı var yazabilirmisiniz ? Birde Karakter seçimi için öneri ve tavsiyelerinizi esirgemeyin (=
 
@Ebru Boz; ely 1-2 edıtlı ely 3-4 edıtsız ely2 cok oyuncu yok baslarsan bence ely1de basla karaktere gelınce de hangı karakterı daha iyi oynuyabılıyorsan onu açmanı tavsıye ederim önemli olan oyundan zevk almaktır :D (eger daha cok bılgı almak ıstıyorsan ozelden bana mesaj at :D )
 
Son düzenleme:
@Ebru Boz; ely 1-2 edıtlı ely 3-4 edıtsız ely2 cok oyuncu yok baslarsan bence ely1de basla karaktere gelınce de hangı karakterı daha iyi oynuyabılıyorsan onu açmanı tavsıye ederim önemli olan oyundan zevk almaktır :D (eger daha cok bılgı almak ıstıyorsan ozelden bana mesaj at :D )

Biraz gereksiz bi soru olmuş indirince anladım :)

Şimdi Ely3 deyim karaktere gelince şimdilik şaman açtm . İlerde ninjaya çevirebilirm . Taviyen veya tavsiyeleriniz varsa özelen veya burdn atablrsiniz :)
 
Bu Ely serverlerinde 1-2-3-4`ün ne farkı var yazabilirmisiniz ? Birde Karakter seçimi için öneri ve tavsiyelerinizi esirgemeyin (=

2-3-4 hakkında bi görüş bildiremem ama;
ely1 çok farklıdır m2-tr deki 3 serverin birleşiminden oluşmuş oyuncular en az 4 yıl deneyimlidir. bölebi serverde
çar açıp oynamak bi okadar zordur.her ülkenin çok güçlü loncaları çok güçlü karakterleri vardır. düşman ülkeden biri seni rahat rahat kesebilir en mantıklısı 3veya 4 de oyuna başlamaktır...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst