HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ely#2 ve ely#1 birleşmesi çok zor bir durum bence. çünkü serverler uyuşmuyor, ondan ziyade efsun oranları ve itemler hakkındaki çalışmalar o yüzden çok sıkıntılı bir durum.

Ely 1 deki oyuncularda pek sıcak bakmıyor acıkcasıEly#2 ve ely#1 birleşmesi çok zor bir durum bence. çünkü serverler uyuşmuyor, ondan ziyade efsun oranları ve itemler hakkındaki çalışmalar o yüzden çok sıkıntılı bir durum.![]()
Ely 1 deki oyuncularda pek sıcak bakmıyor acıkcası
Sıcak bakmaktan ziyade bende bir oyuncuyum ve kendi düşüncemi yazdım.
Birleşme olamaz mı ? Olabilir. Ancak her 2 tarafıda memnun edebilecek şekilde. 
Ely 1 deki oyuncularda pek sıcak bakmıyor acıkcası
Ely # 1 oyuncuları sıcak baksaydı zaten aylar önce açılan birleşme hakkındaki konu da çoktan iş hal edilmiş belki şuan da birleşmiş olurdu.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 10
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 11
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 33
