HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Çağlar ın paylastıgı resım ely4-3-1 dekı kırmızı ve srı bayrakda ki oyuncuların 3/1 kadar.
daha maviden bahsetmıyorum bile.Yaklasık 4-5 yıldır mmomt2 deyim merkur un 1-2 kere busy oldugunu gormusumdur oda kılıc cıkarma varken ve sv bıraz zor ken.ama ely1-3-4 her zaman actıgımızda %99 busy hıc mı user eksılmez arkdas ve gittikce artıyor.onun aksıne ely2 de sırf kılıc cıkarma yok diye rahat 40 sura oyunu bıraktı.onun için bir an önce bir çözüm gerekiyor @Shorty; @admin;
daha maviden bahsetmıyorum bile.Yaklasık 4-5 yıldır mmomt2 deyim merkur un 1-2 kere busy oldugunu gormusumdur oda kılıc cıkarma varken ve sv bıraz zor ken.ama ely1-3-4 her zaman actıgımızda %99 busy hıc mı user eksılmez arkdas ve gittikce artıyor.onun aksıne ely2 de sırf kılıc cıkarma yok diye rahat 40 sura oyunu bıraktı.onun için bir an önce bir çözüm gerekiyor @Shorty; @admin;
Moderatör tarafında düzenlendi:
geçen türkay oyundan demişti ki
neden ninjalar şikayet etmiyor. diyerekten ninjalar zaten savunmamız oldugu halde ataksız olanlar 12 13k sektirme atıyor adam neyinde şikatçi olsun.
el çıkarma ile hiç değilse zevkimizi alıyorduk. birleşim olsa bile efsun oranlarının ona gore ayarlanması iyi olurdu bence öyle bi şey söz konusu ise...
Oyun Zaten Savaş Oyunu Bu Savaşda Bize Eğlence Ve Zevk Verdiği için Oynanıyor.... Eğlendirmeyi Sağlayan Yöntem Gidince Oyuncu Sayısı azaldı Savaşdan Eser Yok e Ne kaldı Zaten Savş Yoksa Eğlence yoksa ?
@admin; Bir net bilgi verseniz oyuncuların kafasındaki soru işaretlerini silseniz ? el çıkarma gelicekmi gelmicekmi , ely1 ely2 birleşecekmi birleşmişcekmi söyleseniz ? iyileştirmenin ne olcağını duymayan oyunun böyle devam etceğini sanan herkes Veda konusu açıyor artık bilgilendirin bizleride ?
Oyun Zaten Savaş Oyunu Bu Savaşda Bize Eğlence Ve Zevk Verdiği için Oynanıyor.... Eğlendirmeyi Sağlayan Yöntem Gidince Oyuncu Sayısı azaldı Savaşdan Eser Yok e Ne kaldı Zaten Savş Yoksa Eğlence yoksa ?
işte o yüzden oyunda bir kaç iyleştirme yapılması lazım yapılcak olanları bekliyor herkez vede hergün beklerken gidenlerin sayıssı gün geçtikçe çogalıyo
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 93
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 151
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 60
