HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
El Çıkarmanın Kalkmasını Gerekçe Olarak da Diğer Karakterler Böyle Bir şey Yapamıyor Denildi. Zaten diğer karakterler sersem Attığı için el çıkardığımız an Sersem Yiyoruz. Ki Sadece Suralar Kendi Aralarında Bu Tur Vs Atıyordu.
Aynen çok haklısın çok sıkıldık swler birleşirse ve el çıkarma geri gelirse daha zevkli olur.
El Çıkarmanın Kalkmasını Gerekçe Olarak da Diğer Karakterler Böyle Bir şey Yapamıyor Denildi. Zaten diğer karakterler sersem Attığı için el çıkardığımız an Sersem Yiyoruz. Ki Sadece Suralar Kendi Aralarında Bu Tur Vs Atıyordu.
El Çıkarma Amaçsız Kaldırıldı Bence Bugsa 4 Sene bug mu Kullanıldı bu oyunda Bumudur Yani

geçen türkay oyundan demişti ki
neden ninjalar şikayet etmiyor. diyerekten ninjalar zaten savunmamız oldugu halde ataksız olanlar 12 13k sektirme atıyor adam neyinde şikatçi olsun.
el çıkarma ile hiç değilse zevkimizi alıyorduk. birleşim olsa bile efsun oranlarının ona gore ayarlanması iyi olurdu bence öyle bi şey söz konusu ise...
neden ninjalar şikayet etmiyor. diyerekten ninjalar zaten savunmamız oldugu halde ataksız olanlar 12 13k sektirme atıyor adam neyinde şikatçi olsun.
el çıkarma ile hiç değilse zevkimizi alıyorduk. birleşim olsa bile efsun oranlarının ona gore ayarlanması iyi olurdu bence öyle bi şey söz konusu ise...
@admin; Bir net bilgi verseniz oyuncuların kafasındaki soru işaretlerini silseniz ? el çıkarma gelicekmi gelmicekmi , ely1 ely2 birleşecekmi birleşmişcekmi söyleseniz ? iyileştirmenin ne olcağını duymayan oyunun böyle devam etceğini sanan herkes Veda konusu açıyor artık bilgilendirin bizleride ?
Moderatör tarafında düzenlendi:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 93
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 151
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 60
