xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Ely2 Durumu.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Certanes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 127
  • Görüntüleme Görüntüleme 7K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

El çıkarma gelmicekse ely1 ely2 yi daha fazla adam bırakmadan birleştirin çözme vs atılıyor zaten orda aynı şey olur
 
El çıkarma gelmicekse ely1 ely2 yi daha fazla adam bırakmadan birleştirin çözme vs atılıyor zaten orda aynı şey olur


4 seneye yakın bu sv de oynadım merkur varken gerçekten güzeldi son zamanlarda ely 2 ile gerçekten ilgilenen tek gm Zeyno oldu @Shorty ise hep ely 1 ilgilendi ely 2 ve ely 1 bir ara birleştirme durumu oldu el çıkarma olayından dolayı ely 2 oyuncuları istemedi Shorty ise alın size el çıkarma der gibi kaldırdı el çıkarmayı ve ely2 birazda kazıtılı olarak bitirildi

lafın kıza sı ely 2 de el çıkarma kaldırıldı gı günler odakar yazdık forumdan cabaladık Userlerle resmen dalga geçer gibi konuşuldu ely o zaman bitti benim için o günden beri oynamıyorum ve çevremde loncamda tanıdığım arkadaşlarda hepsi aynı konudan şikayetçi ely 2 bir kişi bu el çıkarma iyi kide kaldırıldı demedi

iş işten çoktan geçti ama yinede böyle olacaksa ely 1 ve ely 2 birleştirilsin ely 2 de okdar ful yeni set çeken arkadaşlar hiç olmazsa ws atabilirler ely 1 de

@admin; bakmayacaksın yine ama yinede belki okursun diye yazayım dedim amaçım kimseyi itam etmek değil gerçekler biraz açıdır
 
Son düzenleme:
4 seneye yakın bu sv de oynadım merkur varken gerçekten güzeldi son zamanlarda ely 2 ile gerçekten ilgilenen tek gm Zeyno oldu @Shorty ise hep ely 1 ilgilendi ely 2 ve ely 1 bir ara birleştirme durumu oldu el çıkarma olayından dolayı ely 2 oyuncuları istemedi Shorty ise alın size el çıkarma der gibi kaldırdı el çıkarmayı ve ely2 birazda kazıtılı olarak bitirildi

lafın kıza sı ely 2 de el çıkarma kaldırıldı gı günler odakar yazdık forumdan cabaladık Userlerle resmen dalga geçer gibi konuşuldu ely o zaman bitti benim için o günden beri oynamıyorum ve çevremde loncamda tanıdığım arkadaşlarda hepsi aynı konudan şikayetçi ely 2 bir kişi bu el çıkarma iyi kide kaldırıldı demedi

iş işten çoktan geçti ama yinede böyle olacaksa ely 1 ve ely 2 birleştirilsin ely 2 de okdar ful yeni set çeken arkadaşlar hiç olmazsa ws atabilirler ely 1 de

@admin; bakmayacaksın yine ama yinede belki okursun diye yazayım dedim amaçım kimseyi itam etmek değil gerçekler biraz açıdır

Biz yönetini kötülemiyoruz sadece fikir veriyoruz artık birleştirilmenin zamanı geldi gbi yada el çıkarmanın gelmesi gibi el çıkarma gelsede eski zevki alcagımızı sanmıyorum birleştirilsin en azından aynı çarları görmeyiz hergün hergün .
 
Zaten suraların çoğu el çıkarma kalktı diye rahat 60 70 sura bırakmıstır.Ortalıkta hep belirli suralar var hep aynı nickler farklı kişiler el çıkarma varken çoktu birleşim olursa ely1 oyuncusu gelirim düşücek 400t lik itemim 150 olucak diye kabul etmicek gene oyuncu azalıcak el çıkarma gelirse oyuncu geri geliceğine inanan tek ben değilim çoğu kişi böyle düşünüyordu.Genede kararı admin versin @admin;


Ely1 Birleşme Daha Büyük Kayıp olacak Fazla Razı olan Yok Ely#2 ws işleyişi Bozulduğu için Kaç Sura Bıraktığı Ortada ''Giden Gider Kalan Sahalar Bizimdir Düşüncesi Bozdu hep Umarım Tekrardan Gelir ve Fark Görülür Hayırlısı diyelim


Büyü çözme Atmakdan F3 Bozuldu ;)
 
Biz yönetini kötülemiyoruz sadece fikir veriyoruz artık birleştirilmenin zamanı geldi gbi yada el çıkarmanın gelmesi gibi el çıkarma gelsede eski zevki alcagımızı sanmıyorum birleştirilsin en azından aynı çarları görmeyiz hergün hergün .


El çıkarma Gelsin Emin Ol Sura Sayısı Artacaktır Yeni Suralar Bile Görürüz Sırf ws Atmanın Zevki ile Sura olan Adamlar Biliyorum Ben :D

Ama İnşlh Gelir Herkes bunu Bekliyor Sonuçda Gitmesinin iyi Olmadığı Ortada değil mi ? @admin;
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst